Tenk_om Skrevet 24. november 2015 #1 Del Skrevet 24. november 2015 Hei Jeg har tatt steget og innstallert Happn men jeg lurer på om begge må starte chatten for å kunne snakke sammen? Jeg har fått en del Charms og Crushes, men ingenting skjer på chatten. Ja jeg vet.... Start en samtale og se da. Jeg kommer til å gjøre det også, men jeg tar det litt rolig, for dette ligger et stykke utfor komfort sonen min. Fint om noen med erfaring med appen gidder og svare meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nettinettet Skrevet 24. november 2015 #2 Del Skrevet 24. november 2015 Appen er ment for de som vil at noe skal skje raskt og i virkeligheten. Altså du ser en kjekkas som går forbi deg på gata og så sjekker du appen og ser at han dukket opp der. Du tar kontakt og spør - Hei, så deg akkurat i bokstadveien og fant deg her inne, hvis du ikke har planer kunne vi tatt en kjapp kafe eller sagt hei?Det er slik appen er ment - men jeg skal begynne å tro at griser kan fly hvis Nordmenn begynner å bruke den slik. Blir vel det samme som med alt annet hvor alle bare sitter på vent eller bruker den for å se på hva som er der inne........ Hvis du ikke er komfertabel med å hive deg ut i ting tror jeg nok Match.com, møteplassen.no eller sukker.no er bedre.. eventuelt Kongruent.no hvis du er supersjenert og trenger noen andre til å skape et trygt møte for deg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tenk_om Skrevet 24. november 2015 Forfatter #3 Del Skrevet 24. november 2015 Det svarte egentlig ikke på spørsmålet mitt. Må begge starte samtale for at samtalen kommer gjennom, eller holder det at en tar kontakt så lenge begge har likt hverandre? Hadde satt pris på om noen viste kunne gi svar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Okapi Skrevet 24. november 2015 #4 Del Skrevet 24. november 2015 Virker som mange registrerer seg, mens knapt noen bruker den. Jeg tror det delvis skyldes at man ikke bare kan sveipe, men aktivt må lete opp noen og "hjerte" dem. Hender jeg kikker innom, men tror ikke jeg har fått mer enn en match eller to på et halvt år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå