Gå til innhold

Hvilke farger? Noen som har peiling?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan veldig lite om sminke altså, og er usikker på hva farge på øyenskyggen jeg bør bruke! 
Har brune øye og blondt hår! 

Noen som har peiling? :) 

Anonymkode: 6846e...e9d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Anyone? 

Skrevet

Brune øyne kler de fleste farger, men siden du også har blondt hår så kan det jo hende at selv om jeg med brune øyner passer med lilla, så betyr det ikke at du passer med den fargen :)
Også kommer det an på om du er lys/mørk i huden, om huden din har en varm/kald farge..
Hvilken farge passer du?

Du kan sikkert lese deg opp på alt mulige tips og få beskjed at din farge er grønn, men om du ikke liker den fargen,  så trenger du jo ikke å bruke den :)

Skrevet

Brune øyne kler de fleste farger, men siden du også har blondt hår så kan det jo hende at selv om jeg med brune øyner passer med lilla, så betyr det ikke at du passer med den fargen :)
Også kommer det an på om du er lys/mørk i huden, om huden din har en varm/kald farge..
Hvilken farge passer du?

Du kan sikkert lese deg opp på alt mulige tips og få beskjed at din farge er grønn, men om du ikke liker den fargen,  så trenger du jo ikke å bruke den :)

Takk! 

Får alltid høre at eg kler orange! Men siden eg ikke er så erfaren på dette feltet så trur jeg ikke at eg ville kjørt på med en dristig farge haha. 

Går brune toner til brune auger? Eller grått?

Skrevet

Vet ikke helt jeg...
Hudtonen din spiller mye rolle også, feil farge kan få deg til å se syk ut, eller at fargen blir for "knall" enn hva du hadde tenkt..

Har du hørt om fargehjulet?
Fant en artikkel her fra KK:
http://www.kk.no/livsstil/slik-framhever-du-øyefargen-din-24348
Kanskje verdt å lese litt der :)
Det finnes mange artikler om det fargehjulet og sminke, men ikke bare sminke,klær og hårfarge også :)

Skrevet

Siden du har brune øyne og har fått høre du passer orange, høres det ut som kobberfarger passer deg godt. Hvis du ikke har mye øyenskygge fra før av ville jeg begynt med en lys matt brunfarge til globlinjen. En eller flere kobberfarger hadde sikkert også vært fint. Dette er farger som passer de fleste, og er lette å få til å se pene ut.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...