Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg har holdt på med en gutt i litt over en mnd nå. Da vi ikke bor på samme plass har vi reist frem og tilbake til hverandre i hans friperioder. Da han har fri annenhver uke. Han har fra første stund vist seg å være en skikkelig god gutt. Helt til nå.

Jeg var nylig hos han og vi hadde det som alltid utrolig bra sammen. Eneste jeg merket forskjell på var at han hadde litt humør svingninger, mye trøtt, og da vi hadde sex kunne penisen plutselig bli slapp og i tillegg lite sæd ved utløsning. Da han snakket om i begynnelsen av november at han ville opp på 100 kg før jul, tenkte jeg at dette var umulig uten hjelpemidler, da han til d.d veier 93kg.Han trener mye og fokuserer mye på kropp, mat osv og har snakket mye om å stille i konkurransen .  

Men til poenget. Da jeg kom hjem fra han siste gangen så spurte jeg han hva han tenkte videre med oss, hva han følte osv. Han svarte egentlig ikke helt på spørsmålene mine. Det eneste jeg fikk ut av han var at han følte noe og at jeg var mer enn en vennine. Jeg fant jo dette frustrerende da han ikke svarte meg skikkelig. Så ble litt krangling rundt dette. Etter noen timer snakket vi normalt igjen. Men hadde forsatt på følelsene at ikke alt var som det skulle. Så jeg sluttet å skrive meldinger til han for å se om han kom til å ta insjativ igjen. Men det gjorde han aldri.

Skrev til han etter noen dager at jeg følte meg urettferdigbehandlet, og fikk da tilbake etter flere timer at han beklager for det.  Så svarte jeg tilbake at jeg antok det var over med oss  og at jeg synes det var leit om det skulle ende slik som dette... Fikk aldri svar på dette.har spurt han flere ganger om det var over osv inni denne krangelen. Men han over såg alltid det spørsmålet. Han lar meg nå bare sitte på pine benken uten noe svar. 

Problemet er at jeg mistenker at han bruker steroider. Det forklarer jo en del av tingene. Men skjønner ikke hvordan han kan gå fra å være en person som viser så mye følelser når jeg er med han. Til å bli iskald? Kan misstanken stemme?

Hjelp meg... Sitter igjen som et spørsmålstegn og ikke klarer å fokusere på annet enn hvorfor dette skjedde?

Glemte å få med dette før jeg fikk kommentarer på innlegget:Det som jeg ikke fikk helt med her i teksten over. Ser de fleste skriver at han brukte meg for sex. Men problemet er det at vi har hatt sex bare en sjelden gang i forhold til alt den tiden vi har vært sammen. Han har heller tatt meg med på ting som middag kino osv. Og spandert dette! Lagt bare flere timer sammen med meg å sett film osv. Så at han var ute etter sex er jeg overbevist om han ikke er. Han har hele veien også påpekt at han savner meg (bare minutter etter han har reist fra meg) og gidd inntrykk både når jeg er med han å ikke at han har interessert. Ringer meg når han er med kompiser osv. Det er derfor jeg lurer på hva som skjedde da jeg stilte det spørsmålet? Han sa jo han føler noe men så å trekker seg bort? Har lest litt om dette med steroider og skjønner det at det kort kan bli sånn at de skyver alt fra seg utenom treningen som er det viktigste.. 

Endret av Mnt
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres ikke ut som han er helt god. Mange røde varsellamper for meg i hvert fall. Gjør deg selv en tjeneste, dump ham og gå videre. Du fortjener noen som er stabile. 

Anonymkode: 86ecf...267

• Liker 3
Skrevet

Først og fremst, ja det høres ut om at han bruker steroider siden du skriver at han vil opp til 100kg for å være med i konkurranse, og at penis plutselig blir slapp og han har lite sæd og stamina. Og også humøret og trøttheten hans. Har vært sammen med en som brukte det men han innrømte det ikke(lo det bort) , til jeg fant steroidene og konfronterte han.

Second, det er VELDIG tydelig at han ikke vil noe mer med deg. Han vil ikke noe seriøst med deg. Så please dropp han for å skåne deg selv.  Dere har sex men han snor seg unna når du vil prate følelser med han. Og som en som faktisk ligger med deg så må han jo hvertfall si at du er "mer enn venn" , men han vil ikke ha deg som noe mer enn venn når han bare svarer på den korte diffuse måten der.

Du sluttet å kontakte han for å se om han tok initativ - det gjorde han ikke.
Du kontaktet han igjen å sa du følte deg urettferdig behandlet, han beklagde for at han hadde fått deg til å føle deg sånn fordi han hadde vel håpet at han skulle komme dramafritt fra å utnytte deg seksuelt.
Han sa ingenting om at han skulle forandre seg, starte å behandle deg bedre eller noe. Det hadde han gjort om han var interessert i deg.
Du skrev til han at du antok det var over, og han svarer ikke, så ja det er over. Det har vært over for mange "punkter" siden allerede, så jeg håper virkelig ikke du fortsetter å kontakte eller svare denne fyren. Han bruker deg for sex og oppmerksomhet når det passer for han (når han har "fri" fra "jobb" , som for alt du vet kan være når dama hans har jobbvakt utenbys) og bryr seg ikke om deg. Han har ignorert deg når du har ignorert han og ikke vist noen innsats på å holde på deg.
Behold verdigheten din ved å få han ut av livet og hodet ditt <3

• Liker 1
Skrevet

Alle som konkurrerer på høyt nivå innen bodybuilding bruker steroider. Naturlige bodybuildere har ikke mulighet til å få like stor muskelmasse som steroid brukere derfor vil man heller ikke se noen "nattys" som man kaller det i konkurranser hvor det er med steroid brukere for forskjellene vil være så store at de er i forskjellige ligaer. 

Men jeg tror ikke hans noe uengasjerte relasjon med deg kan forklares i steroid bruk. Jeg tror han rett og slett bare ikke ønsker være kjæreste med deg fordi følelsene er ikke der.

Sånt kan skje, ikke alle er kompatible som partnere, dessverre. Gi slipp å hopp videre :) Finnes noen for deg der ute også!

Skrevet

Det som jeg ikke fikk helt med her i teksten over. Ser de fleste skriver at han brukte meg for sex. Men problemet er det at vi har hatt sex bare en sjelden gang i forhold til alt den tiden vi har vært sammen. Han har heller tatt meg med på ting som middag kino osv. Og spandert dette! Lagt bare flere timer sammen med meg å sett film osv. Så at han var ute etter sex er jeg overbevist om han ikke er. Han har hele veien også påpekt at han savner meg (bare minutter etter han har reist fra meg) og gidd inntrykk både når jeg er med han å ikke at han har interessert. Ringer meg når han er med kompiser osv. Det er derfor jeg lurer på hva som skjedde da jeg stilte det spørsmålet? Han sa jo han føler noe men så å trekker seg bort? Har lest litt om dette med steroider og skjønner det at det kort kan bli sånn at de skyver alt fra seg utenom treningen som er det viktigste.. 

Skrevet

Alle som konkurrerer på høyt nivå innen bodybuilding bruker steroider. Naturlige bodybuildere har ikke mulighet til å få like stor muskelmasse som steroid brukere derfor vil man heller ikke se noen "nattys" som man kaller det i konkurranser hvor det er med steroid brukere for forskjellene vil være så store at de er i forskjellige ligaer. 

Men jeg tror ikke hans noe uengasjerte relasjon med deg kan forklares i steroid bruk. Jeg tror han rett og slett bare ikke ønsker være kjæreste med deg fordi følelsene er ikke der.

Sånt kan skje, ikke alle er kompatible som partnere, dessverre. Gi slipp å hopp videre :) Finnes noen for deg der ute også!

Det som jeg ikke fikk helt med her i teksten over. Ser de fleste skriver at han brukte meg for sex. Men problemet er det at vi har hatt sex bare en sjelden gang i forhold til alt den tiden vi har vært sammen. Han har heller tatt meg med på ting som middag kino osv. Og spandert dette! Lagt bare flere timer sammen med meg å sett film osv. Så at han var ute etter sex er jeg overbevist om han ikke er. Han har hele veien også påpekt at han savner meg (bare minutter etter han har reist fra meg) og gidd inntrykk både når jeg er med han å ikke at han har interessert. Ringer meg når han er med kompiser osv. Det er derfor jeg lurer på hva som skjedde da jeg stilte det spørsmålet? Han sa jo han føler noe men så å trekker seg bort? Har lest litt om dette med steroider og skjønner det at det kort kan bli sånn at de skyver alt fra seg utenom treningen som er det viktigste.. 

Skrevet

Menn gjør og sier sånt for å få seg noe. Dessuten syns også menn det er hyggelig å ta en middag med en dame iblandt.
Menn kan savne en dame selvom de ikke har lyst til å forplikte seg til henne.
Dere har holdt på en måned, og du har vært hos han annehver helg. Dere har hatt sex "bare en sjelden gang", men dere har faktik også bare truffet hverandre en sjelden gang. Så dere kan ikke ha rukket å gjøre SÅ mye "annet" akuratt.

Han kan ikke svare rett etter dere har hatt sex når du spør han at "nei sorry jeg føler ikke noe i det hele tatt jeg!" så selvølfgelig må han si han føler "noe". Og snor seg unna å utdype. Han gjør ingenting som viser at han er genuint interessert i deg, tvert i mot gjør han ting som viser det motsatte (ignorerer deg, tar ikke kontakt, gidder ikke svare på viktige spørsmål, motsier deg ikke når du sier at det er vel over osv ) Tro meg, jeg har vært i samme fella et par ganger for mye så jeg kjenner igjen lunta på han her....

Anonymkode: a2a52...c7f

• Liker 1
Skrevet

Menn gjør og sier sånt for å få seg noe. Dessuten syns også menn det er hyggelig å ta en middag med en dame iblandt.
Menn kan savne en dame selvom de ikke har lyst til å forplikte seg til henne.
Dere har holdt på en måned, og du har vært hos han annehver helg. Dere har hatt sex "bare en sjelden gang", men dere har faktik også bare truffet hverandre en sjelden gang. Så dere kan ikke ha rukket å gjøre SÅ mye "annet" akuratt.

Han kan ikke svare rett etter dere har hatt sex når du spør han at "nei sorry jeg føler ikke noe i det hele tatt jeg!" så selvølfgelig må han si han føler "noe". Og snor seg unna å utdype. Han gjør ingenting som viser at han er genuint interessert i deg, tvert i mot gjør han ting som viser det motsatte (ignorerer deg, tar ikke kontakt, gidder ikke svare på viktige spørsmål, motsier deg ikke når du sier at det er vel over osv ) Tro meg, jeg har vært i samme fella et par ganger for mye så jeg kjenner igjen lunta på han her....

Det har nesten vært en uke i strekk hver gang vi har møtt hverandre. Så har hatt god tid. I tillegg til at han hadde ferie periode i begynnelsen da vi møttes. 

Dette med at han ignorerer meg osv er jo etter jeg stilte det spørsmålet. Var helt normalt tidligere på dagen. Det jeg synes er merkelig. 

Men er jo en grunn for at han trekker seg bort. Å kan godt være dette er mangel på følelser osv 

Skrevet

[...]

motsier deg ikke når du sier at det er vel over

[...]

Hva mener du at han skal gjøre da? Svare strengt "Nei, dette er ikke over!". Virkeligheten er ikke en tegnefilm, om noen sier til deg at det er slutt så blir vanlige folk lei seg, men prøver å ta det med fattning.

Anonymkode: e314e...1d7

Skrevet

Han er nok ikke så interessert. Enten må du komme deg videre, eller så må du ta en skikkelig prat med han (uten krangling og beskyldninger, men der du sier hva du føler og er usikker på, og ber han være ærlig). 

Skrevet

Hva mener du at han skal gjøre da? Svare strengt "Nei, dette er ikke over!".

Anonymkode: e314e...1d7

Ja.

Greit ts, jeg har prøvd å advare deg mot hvor vondt du kommer til å få det, men du er låst til din egen drømmeverden. Forstår ikke helt hvorfor du har spurt om råd og erfaringer her da når du nekter å se situasjonen din fra et annet perspektiv enn din forelskede side. ....klem til deg og lykke til uanset

• Liker 1
Skrevet

Godt mulig han bruker steroider, men jeg tror nok ikke det har skylden for dette.

Dette er jo et klassisk eksempel på at hun spør om en slags definisjon på forholdet eller avklaring av hva man tenker videre etter kun en måned, når han kanskje bare har det kult der og da og ikke har tatt helt stilling til fremtiden eller graden av seriøsitet på forholdet. Det lager et slags skifte, som om du vil et steg videre imens han hadde det bra på det steget dere var. Jeg føler det iallefall sånn, for jeg er sånn selv. Og når du først tvang han til å - litt prematurt - tenke over fremtiden deres, så så han kanskje ikke noe langvarig for seg.

Det kan godt være at han aldri så det, det er mange som vil ha mer enn sex uten at det er veldig seriøst likevel. Jeg har hatt kortvarige flørter og langvarige elskerforhold hvor man har vært "som kjærester", men det har aldri vært snakk om å faktisk bli kjærester, og det var starten på slutten dersom jeg fant ut at han var på vei ned den stien. 

Det verste er at noen ganger så kunne det kanskje blitt noe mer, om den andre parten ikke hadde presset på flere måneder før man selv hadde vært klar for det. 

Og kom igjen: "mer enn en venninne" er ikke akkurat den største kjærlighetserklæringen til noen man ligger med! Når han åpenbart ikke var klar for å uttrykke mer følelser enn det, og du svarer med en melding om det er over og i praksis stiller et ultimatum (uttrykk en følelse om fremtiden vår sammen eller så er det slutt), så kan det bli litt mye for en kar som ikke var klar for å tenke så langt enda. 

Skrevet

Steroider, HGH og sikkert en del andre ulovlige midler. Steroider skal føre til at pikken blir veldig hard, mens testiklene krymper over tid. Beste kjennetegnet er pusten. Hvis han puster litt tungt, uten noen form for anstrenging, så kan det indikere at han er på en kur.  

Skrevet

Poenget her må jo være at han oppførte seg på en måte som du reagerte på. Det i seg selv tilsier at han ikke er noe for deg. Hvorfor bryr du deg om årsaken til det eller trenger svar på det.  

Dette er såååå typisk i datingverden - de røde lampene blinker - men fordi han gjorde noen ting vi ser etter i en relasjon så vil vi ha han!!!??  

Slutt med dette tullet og ikke kast bort hverken tid eller tanker på noen som ikke innehar ALT dere ser etter..

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...