Gå til innhold

Tinder skru av sist aktiv?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det mulig å skru av funksjonen som viser når en sist var aktiv på tinder? Tidenes snokefunksjon....

Anonymkode: d0d25...a82

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tinder har fjernet den funksjonen.

Anonymkode: 4d591...c45

Skrevet

Tinder har fjernet den funksjonen.

Nei, jeg kan se når folk var sist aktive.

Skrevet

Merkelig. For det har vært en tråd her for ikke så lenge siden der folk jublet fordi tinder har fjernet den funksjonen. Kan heller ikke se den på min tinder lenger. Rart.

Skrevet

Nei, jeg kan se når folk var sist aktive.

No, u cant.

Anonymkode: f89e2...b61

Skrevet

Merkelig. For det har vært en tråd her for ikke så lenge siden der folk jublet fordi tinder har fjernet den funksjonen. Kan heller ikke se den på min tinder lenger. Rart.

No, u cant.

Anonymkode: f89e2...b61

Er på tinder nå og jo jeg kan se når folk var sist aktiv.

Match nr 1:  Aktiv 2 timer siden.

Match nr 2: Aktiv 6 timer siden. 

osv

Skrevet

Hæ er den fjernet? Noen som kan screenshotte det? Gjelder det hos de som har oppdatert til nyest versjon eller alle versjonene? (Jeg har fremdeles ikke oppdatert til den nyeste)

Haha vet dere, jeg har BEVISST unngått å gå inn på Tinder de siste månedene,pga den funksjonen,selvom jeg skrev med flere interessante der,  fordi jeg dater en fyr derifra , og tenkte å snart slå i bordet med "Har du møtt noen andre etter meg? For det har ikke jeg, jeg er SÅ bra lojal jente jeg, har ikke engang gått inn på appen etter vi møttes, BARE SE!" :opplyser::fnise::P
For å overbevise han om at det er på tide å bli ekslusive. Haha. Bortkastet det da?

Anonymkode: 4f272...f35

• Liker 1
Skrevet

Og unngått å logge på tilfelle han er å sjekker om jeg har vært aktiv osv :P For jeg hadde ikke likt om jeg så han var aktiv.

Gjest Gjest_TSX80
Skrevet

Oppdatér appen, så forsvinner den funksjonen.. Men det er jo lite hensiktmessig for deres del selvfølgelig, dersom daten deres fremdeles har den gamle versjonen.

Skrevet

Oppdatér appen, så forsvinner den funksjonen.. Men det er jo lite hensiktmessig for deres del selvfølgelig, dersom daten deres fremdeles har den gamle versjonen.

Hvis jeg har den gamle versjonen, kan jeg fremdeles se andres "sist aktiv" om de har oppdatert versjon?
Og kan de se min "sist aktiv" siden jeg har den gamle versjonen, eller kan de ikke se den siden de selv har den nye versj?
Krunglete spm men håper du skjønner hva jeg mener

Gjest Gjest_TSX80
Skrevet

Hvis jeg har den gamle versjonen, kan jeg fremdeles se andres "sist aktiv" om de har oppdatert versjon?
Og kan de se min "sist aktiv" siden jeg har den gamle versjonen, eller kan de ikke se den siden de selv har den nye versj?
Krunglete spm men håper du skjønner hva jeg mener

Nå er ikke jeg tinderekspert, men jeg vil se for meg at de med gammel versjon vil kunne se når alle er sist innlogget. De som har ny versjon ser ikke når noen er sist innlogget.

• Liker 1
Skrevet

Nå er ikke jeg tinderekspert, men jeg vil se for meg at de med gammel versjon vil kunne se når alle er sist innlogget. De som har ny versjon ser ikke når noen er sist innlogget.

Jeg har den nye versjonen, visste ikke at det fortsatt var folk som hadde den gamle. Litt pinlig, iom at jeg har vært inne på appen i hytt og pine uten å svare på meldinger fordi jeg har tenkt at de ikke kan se når jeg sist var inne, men så kan kanskje noen av dem det alikevel? :P hvorfor er det ikke likt for alle? 

Anonymkode: 53dd0...5a6

Skrevet

Jeg har den nye versjonen, visste ikke at det fortsatt var folk som hadde den gamle. Litt pinlig, iom at jeg har vært inne på appen i hytt og pine uten å svare på meldinger fordi jeg har tenkt at de ikke kan se når jeg sist var inne, men så kan kanskje noen av dem det alikevel? :P hvorfor er det ikke likt for alle? 

Anonymkode: 53dd0...5a6

Fordi man ikke gidder å installere oppdateringen vel :) Har erfart apper som youtube og email app bli dårligere etter oppdatering , også vanlige systemoppdateringer på telefonen, så unngår det

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...