AnonymBruker Skrevet 23. november 2015 #1 Skrevet 23. november 2015 Jeg har pratet med en gutt i et par uker på sukker. Det har vært litt travelt for oss begge i det siste, men i helgen fikk vi endelig møtes og vi jeg storkoste meg. Om en uke derimot reiser han bort og blir borte til litt over nyttår. Det kan hende vi kan skvise inn et møte før han drar, men det er usikkert. Skal jeg "vente" på han eller bør jeg bare glemme han? Jeg synes han er veldig interessant å prate med og vi prates hver dag Anonymkode: 88e29...b32
Gjest supernova_87 Skrevet 23. november 2015 #2 Skrevet 23. november 2015 Dette er et valg du nesten må ta på egen hånd. Vi vet jo ikke hvordan det føles mellom dere. Når det er sagt, så er det jo ikke så lenge til over nyttår. Hva med å ha en avtale om å snakkes igjen da, og hvis det skjer noe annet i mellomtiden, så gjør det det. Det ville jeg gjort, med mindre jeg virkelig allerede følte at det var noe spesielt der, da hadde jeg sagt at jeg ville prøve videre i januar, og hørt hva han tenkte.
AnonymBruker 42 Skrevet 23. november 2015 #3 Skrevet 23. november 2015 Hva er det du mener med å "vente"? Er du så nøden på date/kjæreste at du ikke kan "vente" et par uker? Dette er jo som nevnt noe du må finne av selv, men det høres fryktelig desp ut.... 1
Gjest nicecar Skrevet 23. november 2015 #4 Skrevet 23. november 2015 Jeg har erfaring med å "vente" på en mann og det er noe jeg fraråder alle til! All den tiden jeg brukte på å "vente" fordi jeg skulle være lojal mot en som egentlig ikke brydde seg er tid jeg ikke får tilbake.Så IKKE vent, lev livet ditt, date andre, dere er jo ikke sammen. Og hvis han fortsatt er interessert når han kommer tilbake så kan dere uansett få til ett møte, verre enn det er det ikke
AnonymBruker Skrevet 23. november 2015 #5 Skrevet 23. november 2015 Jeg har pratet med en gutt i et par uker på sukker. Det har vært litt travelt for oss begge i det siste, men i helgen fikk vi endelig møtes og vi jeg storkoste meg. Om en uke derimot reiser han bort og blir borte til litt over nyttår. Det kan hende vi kan skvise inn et møte før han drar, men det er usikkert. Skal jeg "vente" på han eller bør jeg bare glemme han? Jeg synes han er veldig interessant å prate med og vi prates hver dag Anonymkode: 88e29...b32Han heter vel ikke Steinar ? Anonymkode: d1e5d...fc8 1
AnonymBruker Skrevet 24. november 2015 #6 Skrevet 24. november 2015 Jeg har pratet med en gutt i et par uker på sukker. Det har vært litt travelt for oss begge i det siste, men i helgen fikk vi endelig møtes og vi jeg storkoste meg. Om en uke derimot reiser han bort og blir borte til litt over nyttår. Det kan hende vi kan skvise inn et møte før han drar, men det er usikkert. Skal jeg "vente" på han eller bør jeg bare glemme han? Jeg synes han er veldig interessant å prate med og vi prates hver dag Anonymkode: 88e29...b32Til over nyttår? Det er jo bare noen få uker. Hvis du storkoste deg med ham så ville jeg absolutt ventet. Det er ikke mange man storkoser seg med. Anonymkode: 2b6d2...4a6
AnonymBruker Skrevet 24. november 2015 #7 Skrevet 24. november 2015 Jeg har erfaring med å "vente" på en mann og det er noe jeg fraråder alle til! All den tiden jeg brukte på å "vente" fordi jeg skulle være lojal mot en som egentlig ikke brydde seg er tid jeg ikke får tilbake.Så IKKE vent, lev livet ditt, date andre, dere er jo ikke sammen. Og hvis han fortsatt er interessert når han kommer tilbake så kan dere uansett få til ett møte, verre enn det er det ikke Det er ikke sikkert han vil det hvis hun har datet andre i mellomtiden. De snakker sammen hver dag, da er de jo ganske close allerede, og han må jo være interessert. TS tar en risiko om hun går ut og dater andre nå. Sier ikke at det nødvendigvis er galt, men hvis du mener at denne mannen er et funn så ville jeg tenkt nøye gjennom først. Anonymkode: 2b6d2...4a6
AnonymBruker Skrevet 24. november 2015 #8 Skrevet 24. november 2015 Hva er det du mener med å "vente"? Er du så nøden på date/kjæreste at du ikke kan "vente" et par uker? Dette er jo som nevnt noe du må finne av selv, men det høres fryktelig desp ut....Enig i dette. Hvor ofte treffer man en man klaffer med, liksom? Og de snakker sammen hver dag. Han skal dra bort en måneds tid, og da skal du liksom glemme ham? Høres merkelig ut... Anonymkode: 2b6d2...4a6
AnonymBruker Skrevet 24. november 2015 #9 Skrevet 24. november 2015 Som en kvinne som venter 2,5 år på en mann, så vil jeg si at ja hvis du liker han godt nok så venter du.Men om du er av de som finner nye menn å være interessert i hele tiden så er det jo bare å droppe å vente og finne en annen, da liker du han nemlig ikke godt nok i mine øyne. Anonymkode: 3f50c...f58
AnonymBruker Skrevet 24. november 2015 #10 Skrevet 24. november 2015 Som en kvinne som venter 2,5 år på en mann, så vil jeg si at ja hvis du liker han godt nok så venter du.Men om du er av de som finner nye menn å være interessert i hele tiden så er det jo bare å droppe å vente og finne en annen, da liker du han nemlig ikke godt nok i mine øyne.Anonymkode: 3f50c...f58Vent ikke 2,5 år, men hvis man ikke kan vente i noen få uker så kommer man aldri til å få noe godt forhold til noen uansett. Folk flest er borte fra hverandre over lengre perioder. Anonymkode: 2b6d2...4a6 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå