AnonymBruker Skrevet 23. november 2015 #1 Skrevet 23. november 2015 Du som roper svarting til flyktingene og de som er svarte i huden. Du som roper hvitost til norske statsborgere og de som er hvite i huden. Du som sier imot det den andre tror på. Du som kaller meg rasist Jeg er tydeligvis rasist jeg også, vi alle er vel det. Anonymkode: 1e2cf...567
Gjest Gjest_Obi-Wan Kenobi Skrevet 23. november 2015 #3 Skrevet 23. november 2015 Å rope svarting til folk fra midtøsten er jo bare merkelig.
AnonymBruker Skrevet 23. november 2015 #4 Skrevet 23. november 2015 Både mennesker og dyr er rasister. En av mange instinkter. Anonymkode: 4fd25...711
Blod Skrevet 23. november 2015 #5 Skrevet 23. november 2015 (endret) Å påpeke hudfargen til folk på en negativ måte er jo bare teit. Jeg vet jo at jeg har hvit hud, og de som har svart eller brun hud er helt sikkert fullstendig klar over dette selv. Endret 23. november 2015 av Blod 1
maskineple Skrevet 23. november 2015 #6 Skrevet 23. november 2015 Den var dyp.Hvis du slår en flyktning, vil de ikke blø`?Hvis du kiler en flyktning, vil de ikke smile`?Hvis du spytter på en flyktning, blir de ikke fornærmet`?Hvis du lager dype tråder på kvinneguiden, vil de ikke se det i framtiden`?Og hvis du gjør alt dette, er du ikke bare en slags KG-rasist`?
Gjest gjestvest Skrevet 23. november 2015 #7 Skrevet 23. november 2015 Hvis du slår en flyktning, vil de ikke blø`?Hvis du kiler en flyktning, vil de ikke smile`?Hvis du spytter på en flyktning, blir de ikke fornærmet`?Hvis du lager dype tråder på kvinneguiden, vil de ikke se det i framtiden`?Og hvis du gjør alt dette, er du ikke bare en slags KG-rasist`?Ok, din var dypere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå