Gå til innhold

Klar for andre date.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg møtte en mann jeg ble matchet med på tinder på lørdag. Vi var ute og spiste middag og gikk senere på en pub hvor vi snakket, kysset og berørte hverandre litt. Begge er først om fremst ute etter et fast forhold. Det var superhyggelig og kjemien var god. Jeg skal besøke han på onsdag og jeg er rimelig sikker på at vi kommer til å ha sex. Jeg er bare redd for at han kommer til å miste interessen eller om det er for tidlig, selv om jeg absolutt har lyst. Hadde vært supert om noen hadde noen tanker eller meninger de vil dele med meg.

Kan forøvrig nevne at jeg er 25 og han er 31.

Anonymkode: 7e894...79a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skjønner ikke vitsen med å spørre, INGEN her VET hva han er ute etter. Men det er jo ikke til å feie under teppet at mange har erfaringer fra Tinder som tilsier at mange ser på det som en sexapp, og jeg har selv vært borti tilfelle av menn som mener de er ute etter et forhold, fort blir veldig fysiske/tar mye initiativ til fysisk kontakt og etter at man har hatt sex, så var de visst ikke ute etter et forhold alikevel. Og sånn holder de på, år etter år. Så jeg ville muligens prøvd å holde igjen litt hvis jeg var deg, hvis han vet at han er interessert i å treffe deg mer og liker det godt, så gjør det ikke noe å vente med sex noen dater.

Anonymkode: 14a72...854

Skrevet

Hadde jeg vært deg ville jeg unngått hjemmedate så tidlig, nettopp pga sannsynligheten for sex og det å ødelegge interessen for å komme tettere hverandre emosjonelt og personlighetsmessig siden man allerede har fått "gevinsten".

Anonymkode: 6a63e...759

Gjest Gjest_TSX80
Skrevet

Mitt tips er: Dropp sex med en fyr så tidlig hvis det er en du ønsker å fortsette å ha kontakt med. Ved å ha sex så tidlig fjerner man den gnisten som i mange tilfeller er det mest spennende med nye mennesker.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...