AnonymBruker Skrevet 23. november 2015 #1 Skrevet 23. november 2015 Hei.Jeg er en seriøs mann som prøver meg på Tinder fortiden og får noen matcher. Jeg skriver bestandig til alle matchen, men sirka 1% av de svarer tilbake igjen.Hva er poenget med å trykke "liker" om du ikke engang klarer å si Hei tilbake igjen? Anonymkode: 2d31c...83e 2
AnonymBruker Skrevet 23. november 2015 #2 Skrevet 23. november 2015 Hei.Jeg er en seriøs mann som prøver meg på Tinder fortiden og får noen matcher. Jeg skriver bestandig til alle matchen, men sirka 1% av de svarer tilbake igjen.Hva er poenget med å trykke "liker" om du ikke engang klarer å si Hei tilbake igjen?Anonymkode: 2d31c...83eSveiper alle til høyre fordi det er tidsbesparende. Kan heller se på bildene etterpå når jeg har fått match, for da vet jeg at han er interessert. Ren økonomisk tenkning fra min side altså. Anonymkode: 5f56b...40e 1
AnonymBruker Skrevet 23. november 2015 #3 Skrevet 23. november 2015 Det er fordi vi damer ofte får massevis av matcher fordi menn trykker liker på alt og alle, mens menn ikke får så mange treff. Når du har 350 menn som skriver "Hei" til deg, kan du ikke sitte å skrive hei tilbake til alle sammen. Da får man ikke gjort noe annet. Anonymkode: 89709...8ef 5
AnonymBruker Skrevet 23. november 2015 #4 Skrevet 23. november 2015 Det er fordi vi damer ofte får massevis av matcher fordi menn trykker liker på alt og alle, mens menn ikke får så mange treff. Når du har 350 menn som skriver "Hei" til deg, kan du ikke sitte å skrive hei tilbake til alle sammen. Da får man ikke gjort noe annet.Anonymkode: 89709...8efDet er jo også en faktor. Matcher med så mange at jeg ikke rekker å svare alle, så da blir det bare de mest interessante. Ja, det er vel et luksusproblem. Kvinner kan velge og vrake mens menn må ta til takke med det de får. Men husk at kvinner er populære for en kort periode. Når vi runder 40 så er det "ingen" som vil ha oss. Anonymkode: 5f56b...40e
AnonymBruker Skrevet 23. november 2015 #5 Skrevet 23. november 2015 Det er fordi vi damer ofte får massevis av matcher fordi menn trykker liker på alt og alle, mens menn ikke får så mange treff. Når du har 350 menn som skriver "Hei" til deg, kan du ikke sitte å skrive hei tilbake til alle sammen. Da får man ikke gjort noe annet.Anonymkode: 89709...8efTror overhode ikke alle jenter har det sånn.Det er jo også en faktor. Matcher med så mange at jeg ikke rekker å svare alle, så da blir det bare de mest interessante. Ja, det er vel et luksusproblem. Kvinner kan velge og vrake mens menn må ta til takke med det de får. Men husk at kvinner er populære for en kort periode. Når vi runder 40 så er det "ingen" som vil ha oss. Anonymkode: 5f56b...40eTullball. Det er hva du legger opp til selv. Med den innstillingen der er det ikke rart "ingen" vil ha deg etter 40. Anonymkode: 2d31c...83e 4
AnonymBruker Skrevet 23. november 2015 #6 Skrevet 23. november 2015 Jeg også får svar av kansje 1/10 damer jeg matcher med. Hvorfor gidder dere å like noen dere ikke engang er interessert i å snakke med? Kan dere heller slutte med det tullet? Anonymkode: 1541d...53a 3
AnonymBruker Skrevet 23. november 2015 #7 Skrevet 23. november 2015 Trofésamlere? Anonymkode: c641d...7e2
AnonymBruker Skrevet 23. november 2015 #8 Skrevet 23. november 2015 Jeg også får svar av kansje 1/10 damer jeg matcher med. Hvorfor gidder dere å like noen dere ikke engang er interessert i å snakke med? Kan dere heller slutte med det tullet?Anonymkode: 1541d...53aDet er tidsbesparende. Mange menn gjør det også sikkert. Bare sveip alle til høyre så kan du heller bruke tid etterpå på å se på bildene. Anonymkode: 5f56b...40e
AnonymBruker Skrevet 23. november 2015 #9 Skrevet 23. november 2015 Trofésamlere?Anonymkode: c641d...7e2Hvem som får flest matches. (Kunne se antallet før) Anonymkode: 2d31c...83e
avida30 Skrevet 23. november 2015 #10 Skrevet 23. november 2015 Har aldri hørt om at kvinner bruker Tinder bare for å se hvem som får flest matcher.Skjønner ikke hvor du har det fra.Det kan være flere grunner til at en kvinne ikke svarer når en mann på Tinder skriver til henne.For meg så er det som regel fordi det er en kjedelig samtalestarter. Ting som "Hei " eller "Hvem er du da?" osv, svarer jeg rett og slett ikke på. Må komme med noe mer innbydene og originalt for å skille seg u fra de andre jeg matcher med.Som kvinne matcher man med ca all man sveiper liker på, og derfor må de som ender opp som matcher utpeke seg for at man skal bruke tid på de.Jeg som kvinne opplever forsåvidt at mange menn aldri skriver, og heller ikke svarer, så problemstillingen din kan ikke kun forbindes til kvinner. Man bør ha i bakhodet at noen bruker tinder/sveiping som tidsfordriv også og egentlig ikke er så interesert i å bli kjent med alle. 2
AnonymBruker Skrevet 24. november 2015 #11 Skrevet 24. november 2015 Som kvinne matcher man med ca all man sveiper liker på, og derfor må de som ender opp som matcher utpeke seg for at man skal bruke tid på de. Forstår ikke dere som sier at damer får match med alle og drukner i meldinger. Egen og venninners erfaring er få matcher, få som skriver og "trofesamlere" som sletter matchen når jentene skriver til de... Så mange jenter sliter med akkurat det samme som TS. Mulig gutter sikter for høyt på Tinder, og ser seg blind på babes og "bot" (eller hva det heter). Anonymkode: fac7d...d37 1
AnonymBruker Skrevet 24. november 2015 #12 Skrevet 24. november 2015 Jeg som dame har vent meg til at det ofte er slik på Tinder at mannen ikke begynner å skrive. Jeg blir glad når noen gjør det, og svarer. En sjelden gang tar jeg selv første initiativ. Gjorde det mer før, men merket jo at man flere ganger ble ignorert. Nå tar jeg det ikke så høytidelig. Det er greit å ha matcher bare liggende. Mange av matchene mine er for unge (pga. det er så få kjekke i min egen aldersgruppe), men jeg venter fortsatt på den ultimate match. Anonymkode: ee114...57d 1
AnonymBruker Skrevet 24. november 2015 #13 Skrevet 24. november 2015 Jeg som dame opplever akkurat det samme. Jeg har noen matcher, så skriver jeg til flere stykker og ingen svar å få. Så jeg tar et steg tilbake for å se om noen skriver til meg. Neida, ikke en eneste en... Bare en haug med folk som sparer på matcher virker det som. Anonymkode: 7a4cc...c3d 1
Gjest Linaria Skrevet 25. november 2015 #14 Skrevet 25. november 2015 Jeg som dame opplever akkurat det samme. Jeg har noen matcher, så skriver jeg til flere stykker og ingen svar å få. Så jeg tar et steg tilbake for å se om noen skriver til meg. Neida, ikke en eneste en... Bare en haug med folk som sparer på matcher virker det som. Anonymkode: 7a4cc...c3dJepp, jeg opplever mye av det samme. Noen få skriver tilbake, men det virker som om en del menn bare swiper til høyre på alle og filtrerer etterpå. Jeg skjønner at en del menn gir opp å sende melding først da det er en del bots på Tinder nå, men jeg skriver meld først til nesten alle matchene mine og får sjelden svar.
AnonymBruker Skrevet 25. november 2015 #15 Skrevet 25. november 2015 Har aldri hørt om at kvinner bruker Tinder bare for å se hvem som får flest matcher.Skjønner ikke hvor du har det fra.Det kan være flere grunner til at en kvinne ikke svarer når en mann på Tinder skriver til henne.For meg så er det som regel fordi det er en kjedelig samtalestarter. Ting som "Hei " eller "Hvem er du da?" osv, svarer jeg rett og slett ikke på. Må komme med noe mer innbydene og originalt for å skille seg u fra de andre jeg matcher med.Som kvinne matcher man med ca all man sveiper liker på, og derfor må de som ender opp som matcher utpeke seg for at man skal bruke tid på de.Jeg som kvinne opplever forsåvidt at mange menn aldri skriver, og heller ikke svarer, så problemstillingen din kan ikke kun forbindes til kvinner. Man bør ha i bakhodet at noen bruker tinder/sveiping som tidsfordriv også og egentlig ikke er så interesert i å bli kjent med alle.Du forventer SNL sketsj materiale som første melding for at du skal svare? Åpner du med en vits når du treffer venner? Anonymkode: 4bfd2...5f0 1
Gjest BethD Skrevet 25. november 2015 #16 Skrevet 25. november 2015 Føler det er sånn med mannfolkene jeg..Får match med de men ingen av de svarer når jeg skriver eller skriver til meg...
Nettinettet Skrevet 25. november 2015 #17 Skrevet 25. november 2015 Hei.Jeg er en seriøs mann som prøver meg på Tinder fortiden og får noen matcher. Jeg skriver bestandig til alle matchen, men sirka 1% av de svarer tilbake igjen.Hva er poenget med å trykke "liker" om du ikke engang klarer å si Hei tilbake igjen?Anonymkode: 2d31c...83eDet smarteste du kan gjøre, er å ikke irritere deg over de som ikke svarer, men heller bruke energi på de som svarer eller kontakter deg. Folk bruker tinder på forskjellige måter og for mange er Tinder bare et leketøy. Se på det som er verktøy til å få muligheten til å treffe noen du ikke ville truffet via andre kanaler og ikke legg så mye mer i det enn det. Alle er ikke ute etter å finne den rette - da finnes det andre mer seriøse steder som koster mer penger, men som sparer deg for tid og energi på selve letingen.
avida30 Skrevet 25. november 2015 #18 Skrevet 25. november 2015 Du forventer SNL sketsj materiale som første melding for at du skal svare? Åpner du med en vits når du treffer venner? Anonymkode: 4bfd2...5f0 Nå har jeg ikke skrevet noe om vits eller sketsjing heller, men når jeg er interessert i noen så kommer jeg med noe mye mer interessant og originalt enn "Hei hvem er du" i hvertfall. Man skal gjerne vise humør og sjarm så fort som mulig for å fange interessen, det er førsteinntrykket som avgjør om man er interessert i å skrive videre eller ikke.
Gjest Kālikā Skrevet 25. november 2015 #19 Skrevet 25. november 2015 Det kan være flere grunner til at en kvinne ikke svarer når en mann på Tinder skriver til henne.For meg så er det som regel fordi det er en kjedelig samtalestarter. Ting som "Hei " eller "Hvem er du da?" osv, svarer jeg rett og slett ikke på. Må komme med noe mer innbydene og originalt for å skille seg u fra de andre jeg matcher med. Hva forventer du egentlig? Kan du komme med noen (omskrevne) eksempler på hva du svarer på?Hei på Tinder betyr bare "Hei, jeg matcha fordi jeg faktisk er interessert, og vil prate mer." Jeg skriver stort sett bare hei tilbake, og det er gjerne da de interessante samtalene begynner. "Hvem er du" får jeg aldri spørsmål om, men det er vel fordi det faktisk fremgår av profilen min.
AnonymBruker Skrevet 25. november 2015 #20 Skrevet 25. november 2015 Det smarteste du kan gjøre, er å ikke irritere deg over de som ikke svarer, men heller bruke energi på de som svarer eller kontakter deg. Folk bruker tinder på forskjellige måter og for mange er Tinder bare et leketøy. Se på det som er verktøy til å få muligheten til å treffe noen du ikke ville truffet via andre kanaler og ikke legg så mye mer i det enn det. Alle er ikke ute etter å finne den rette - da finnes det andre mer seriøse steder som koster mer penger, men som sparer deg for tid og energi på selve letingen. Hvem steder tenker du på da? Om du tror sukker, møteplassen er noe bedre for oss menn tar du grådig feil. Akkurat samme der bare at det er svin dyrt. Sukker irriterer jeg meg grønn over siden jeg ikke får lov til å se alle sammen fordi de ikke trykt det samme i den "testen". Hvem ønsker seg en som er helt lik en selv?Jeg håper virkelig du mener noe utenfor nettet nå. Anonymkode: 2d31c...83e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå