IdaC Skrevet 2. oktober 2004 #1 Skrevet 2. oktober 2004 Snakket med min kjære for noen dager siden, og vi ble enige om å gifte oss tidligere. Med tidligere mener jeg i januar istedenfor august. Men nå begynner je gå lure på om jeg har lyst på vinterbryllup:(, det er jo så lite tid til å planlegge. Kjolen min har kommet, skal prøve den snart, så det er iallefall i boks. (håper den passer) Har dere forslag på hvordan en vinterbryllup kan se ut?
Aelwyn Skrevet 2. oktober 2004 #2 Skrevet 2. oktober 2004 Ååhh.... Du trenger ikke bekymre deg for tiden hvis du allerede har det meste under kontroll. Har selv lyst på vinterbryllup nå Til deg vil jeg foreslå en cape eller kappe med "pels" Når det gjelder kake, så kan du søke på forumet her etter kaker. Pynt med vinterlige farver da? Blått hvitt osv? (F.eks lyseblått?) Grønt er vel også okey, kristtorn osv. Du finner helt sikkert det som tiltaler deg på nett Skal søke litt og gi deg noen linker jeg:)
Aelwyn Skrevet 2. oktober 2004 #3 Skrevet 2. oktober 2004 Linker: http://www.bridalpeople.com/Christmas-winter-wedding/ http://www.ultimatewedding.com/articles/ge...&articleid=1171 http://www.usabride.com/wedplan/a_winter_weddings.html Her er noen linker:) Skal se om jeg finner fler også
Vivekke Skrevet 2. oktober 2004 #4 Skrevet 2. oktober 2004 Tenk så vakkert med islykter utenfor lokalet! Hvis du ikke føler at det blir stressende synes jeg dere skal gå for det! Vinterbryllup kan være svært vakkert!
Sita Skrevet 2. oktober 2004 #5 Skrevet 2. oktober 2004 Tenk så vakkert med islykter utenfor lokalet! Hvis du ikke føler at det blir stressende synes jeg dere skal gå for det! Vinterbryllup kan være svært vakkert! enig......
IdaC Skrevet 3. oktober 2004 Forfatter #6 Skrevet 3. oktober 2004 Hei tusen takk for støtte:) Det hjalp! Det ser ut at det blir vinterbryllup, dersom vi får lokale, fotograf og kjolen min passer. Takknemmelig for all tips, tusen takk for linker Aelwyn!
Piarina Skrevet 3. oktober 2004 #7 Skrevet 3. oktober 2004 Åååå...vinterbryllup...drømme drømme... Skulle gjerne hatt det selv jeg, men så passet det best med august pga tilreisende etc. Grunnen til at jeg gjerne ville hatt vinterbryllup er fordi jeg er så glad i vinteren, det er så ekstra koselig å kose seg inne da... Bryllupsmiddag med peis i bakgrunnen, snølykter utenfor, stearinlys inne, cape eller pelskant rundt skuldrene og muffe etc etc... Dekorasjoner i hvitt, frostet glass, mørkeblått og sølv ser jeg for meg. Vinterbryllup er jo også noe litt annerledes, og man unngår at folk nettopp har vært i 3 andre bryllup helgene rett før... Men ta det etter første januarlønning da, ikke mens folk er superblakke...eller begynner å kombinere julegave med bryllupsgave. (uten å være altfor gavefiksert her...) En annen ting er at de fleste har penklær som passer, og slipper å stresse med det, for alle har jo "vinterpenklær" som de bruker til jul og nyttår... Ikke like mange som har ordentlige sommer-penkjoler...det oppdaget jeg ihvertfall i vårt bryllup, der var det mye strandkjoler. Det som haster aller mest, særlig når man har kort tid, er å finne lokaler, kirke og fotograf. Men i og med at det er utenfor bryllups-høysesongen så burde det ikke være noe problem. Lykke til!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå