Gå til innhold

Han kommer ikke!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei, jeg og kjæresten min har nå bodd sammen i et halvt år. Vi har det kjempebra sammen og oppfører oss fortsatt som nyforelsket. Og sexlysten vår er helt på topp. Men den siste tiden har han ikke kommet når vi har hatt sex. Han slet veldig med det først og vi brukte lang tid for å prøve å få det til. Og på slutten nå virker det som han har gitt opp. Han er fornøyd når jeg kommer og stopper da. Og dette ser ut til å plage meg mer enn han. Og jeg blir utrolig frustrert over at ting jeg prøver ikke virker. Jeg rir han,suger han og prøver stadig noe nytt. Men ingenting hjelper. Jeg har også startet med knipeøvelser Det gjør noe med selvtillitten min også. Er det noen som har hatt det slik? Hva kan grunnen være? Hva kan hjelpe? Vet 100% sikkert at det ikke er en annen. Er også høygravid hvis det har noe å si?

Anonymkode: c7c17...ff5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei, jeg og kjæresten min har nå bodd sammen i et halvt år. Vi har det kjempebra sammen og oppfører oss fortsatt som nyforelsket. Og sexlysten vår er helt på topp. Men den siste tiden har han ikke kommet når vi har hatt sex. Han slet veldig med det først og vi brukte lang tid for å prøve å få det til. Og på slutten nå virker det som han har gitt opp. Han er fornøyd når jeg kommer og stopper da. Og dette ser ut til å plage meg mer enn han. Og jeg blir utrolig frustrert over at ting jeg prøver ikke virker. Jeg rir han,suger han og prøver stadig noe nytt. Men ingenting hjelper. Jeg har også startet med knipeøvelser Det gjør noe med selvtillitten min også. Er det noen som har hatt det slik? Hva kan grunnen være? Hva kan hjelpe? Vet 100% sikkert at det ikke er en annen. Er også høygravid hvis det har noe å si?

Snakk med partneren din om det.:) Det er ikke unormalt at man bruker lang tid eller sliter med å komme hvis man får lite friksjon. Er ikke sikkert det gjør så alt for mye for han, men er noe dere burde snakke om. Men hvor ofte gjør du knipeøvelser? Det kan også hende at følelsen har blitt nedsatt i penisen pga runking, selv om jeg aldri har opplevd det før. Beste rådet er vel å prate med han om det.:)

Anonymkode: 20ace...841

Skrevet

Hvis du er høygravid er det kanskje ikke så rart.

Anonymkode: 647d3...3cc

Skrevet

Vi prater mye om det. Og han vet ikke selv hva det kan være. Knipeøveler gjør jeg 3 ganger dagen. Gjort det i 2 mnd nå. 

TS

Skrevet

Hvis du er høygravid er det kanskje ikke så rart.

Anonymkode: 647d3...3cc

Hvorfor det?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...