Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Småbarnsmødre - hva ønsker dere til jul? Begynte å skrive ned juleønsker, og tar meg selv i å nesten bare ønske fornuftige ting til huset, kjøkkenet osv. Med fare for å synke alt for dypt inn i husmortilværelsen, tenker jeg at jeg burde da kunne komme på noen morsomme ting bare til meg selv. Har allerede en bunke bøker jeg ikke har rukket å lese, så bøker er ikke så spennende. Er gravid, så fine klær er heller ikke så aktuelt akkurat nå (har det jeg trenger av mamma-klær).

Noen tips til fine/morsomme/skjemme seg bort litt-ønsker? 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Apple watch, flanellpysj, Bergans skidress, ullsåler, 

Hvis det skal være noe til huset bør det helst være noe dekorativt eller humorisisk

Anonymkode: 4aac9...11b

Skrevet

Hva med sminkeveiledning på en salong? Å bli sminket og stasjet opp er jo alltid litt kjekt. Eller massasje? Fotbehandling? 

Skrevet

Massasjepute eller lignende fra enklere liv. Hverdagsluksus som kan nytes sammen med tv eller håndarbeid når ungene er i seng. Kanskje ikke så aktuelt når du er gravid da... 

Ellers ønsker jeg også meg mest sånne husmor-greier. Rart med det...

Skrevet

Jeg ønske meg: Hengekøye, sovepose, ramme, skrape-kart, converse sko, bøttegrill, tallerkner fra IKEA, rødvin, gavekort på kiwi og felleskjøpet, osv! Mye forkjellig i år! :)

Skrevet

Tråden er ryddet for reklame,

ninuska_, adm

Skrevet

Jeg ønsker meg bare en fin høytid med familien,og mitt største ønske er at en god venninne blir frisk igjen.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...