ss82 Skrevet 23. november 2015 #1 Skrevet 23. november 2015 Småbarnsmødre - hva ønsker dere til jul? Begynte å skrive ned juleønsker, og tar meg selv i å nesten bare ønske fornuftige ting til huset, kjøkkenet osv. Med fare for å synke alt for dypt inn i husmortilværelsen, tenker jeg at jeg burde da kunne komme på noen morsomme ting bare til meg selv. Har allerede en bunke bøker jeg ikke har rukket å lese, så bøker er ikke så spennende. Er gravid, så fine klær er heller ikke så aktuelt akkurat nå (har det jeg trenger av mamma-klær).Noen tips til fine/morsomme/skjemme seg bort litt-ønsker?
AnonymBruker Skrevet 23. november 2015 #2 Skrevet 23. november 2015 Apple watch, flanellpysj, Bergans skidress, ullsåler, Hvis det skal være noe til huset bør det helst være noe dekorativt eller humorisisk Anonymkode: 4aac9...11b
altflyter Skrevet 24. november 2015 #3 Skrevet 24. november 2015 Hva med sminkeveiledning på en salong? Å bli sminket og stasjet opp er jo alltid litt kjekt. Eller massasje? Fotbehandling?
charactouy Skrevet 24. november 2015 #4 Skrevet 24. november 2015 Massasjepute eller lignende fra enklere liv. Hverdagsluksus som kan nytes sammen med tv eller håndarbeid når ungene er i seng. Kanskje ikke så aktuelt når du er gravid da... Ellers ønsker jeg også meg mest sånne husmor-greier. Rart med det...
romeosa Skrevet 24. november 2015 #5 Skrevet 24. november 2015 Jeg ønske meg: Hengekøye, sovepose, ramme, skrape-kart, converse sko, bøttegrill, tallerkner fra IKEA, rødvin, gavekort på kiwi og felleskjøpet, osv! Mye forkjellig i år!
ninuska_ Skrevet 26. november 2015 #6 Skrevet 26. november 2015 Tråden er ryddet for reklame,ninuska_, adm
sommermor Skrevet 27. november 2015 #7 Skrevet 27. november 2015 Jeg ønsker meg bare en fin høytid med familien,og mitt største ønske er at en god venninne blir frisk igjen. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå