AnonymBruker Skrevet 23. november 2015 #1 Skrevet 23. november 2015 Altså, har min første dag med Lifesum, og jeg skal spise 1600 kalorier daglig. MEN jeg fatter ikke helt hvorfor det i dag kom opp at jeg skulle spise 900 kalorier til middag plutselig? Da blir spørsmålet mitt; er det slik at lifesum endrer det kaloriinntak man bør ligge på, alt ettersom hva man har spist tidligere på dagen? Jeg klarte nemlig ikke spise mine hhv 400 kal til frokost og 500 til lunsj, derfor i stedet for at det sto 600 til middag slik det gjorde da jeg registrerte meg, sto det nå 900? er det altså slik det funker, at den justerer seg etter dagen min? Er dere andre fornøyde med lifesum? Jeg får påminnelser om å drikke vann, men ikke om å trene eller å loggføre...har stilt inn på dette, men det skjer likevel ikke. Er det noe jeg gjør galt her? Gøy å få tips fra andre Anonymkode: 5bd20...0b1
peppermyntete Skrevet 23. november 2015 #2 Skrevet 23. november 2015 Jeg er ikke fornøyd. Mange produkter ligger inne med mye ferre kalorier enn de faktisk har, så nå bruker jeg Grete roede.
Gjest Sisti Skrevet 24. november 2015 #3 Skrevet 24. november 2015 Ja, lifesum justerer etter hva du har spist før på dagen. Jeg er veldig fornøyd, opplever sjelden at ting ligger inne med feil kalorimengde når jeg først finner riktig vare. Det ligger jo mye der så man må være nøye på å velge korrekt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå