Gå til innhold

Kollega som alltid tilbyr seg å massere meg

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvorfor?

bare jeg klør meg i nakken iler hun til og spør om jeg har vondt og om hun skal massere det bedre..

Anonymkode: 19dfe...fb3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjør det noe da? Det er da bare å si nei, hvis ikke du vil. Jeg takker alltid ja, når noen spør :P

Anonymkode: 4eef8...f97

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjør det noe da? Det er da bare å si nei, hvis ikke du vil. Jeg takker alltid ja, når noen spør :P

men jeg har jo kjæreste.. Og av og til rekker jeg ikke si nei før hun begynner og kna på meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men jeg har jo kjæreste.. Og av og til rekker jeg ikke si nei før hun begynner og kna på meg

det har jeg og. Det betyr ikke at du må ha sex med henne 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så snu deg unna/riv deg løs da. Og si at, nei takk, det ønsker jeg ikke med et smil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest supernova_87

Sexual harassment. 
Unwanted sexual attention in the workplace can lead to a hostile work environment. 

Vanskelig å få en slutt på uten å skape dårlig stemning. Holder med peppermyntete, si bestemt nei, men med et smil. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Herr Heftig

Det er vel faktisk akkurat det det betyr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor i all verden er det et problem? Så lenge det skjer på en ordinær måte, uten noen seksuell undertone eller med sadistiske baktanker, er det vel bare å kjøre på. Da ser jeg egentlig ikke problemet. Man takker jo ikke nei til litt massasje fra ei dame, uavhengig om man har kjæreste eller ei. Massasje er generelt godt, og man kan trygt unne seg litt luksus i hverdagen, om anledningen byr seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei..! Hvorfor tror du det? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor i all verden er det et problem? Så lenge det skjer på en ordinær måte, uten noen seksuell undertone eller med sadistiske baktanker, er det vel bare å kjøre på. Da ser jeg egentlig ikke problemet. Man takker jo ikke nei til litt massasje fra ei dame, uavhengig om man har kjæreste eller ei. Massasje er generelt godt, og man kan trygt unne seg litt luksus i hverdagen, om anledningen byr seg.

Hva om massøren i HI var en mann?

Anonymkode: a124e...a6a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det kan jo hende at hun ikke mener noe med det annet enn at hun vil gi deg massasje fordi du er en fin fyr. Men jeg tror nok egentlig at hun liker deg og dette er hennes forsøk på å vise deg det. Du har kjæreste, si bestemt nei til henne. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja. For min del er det ikke et problem, men jeg ser at det blir kleint på jobb at man stadig har nærkontakt med en kollega og dette er eksklusivt og ikke noe man gjør med alle fordi yrket gjerne medfører vondt i skuldre/nakke.

Jeg hadde takket pent nei og sagt at jeg sist fikk låsning/vondt av massasje(og generelt har begynt å få det) - og at du derfor tenkte slutte å bli massert.

Anonymkode: b04f7...0fb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan jo hende at hun ikke mener noe med det annet enn at hun vil gi deg massasje fordi du er en fin fyr. Men jeg tror nok egentlig at hun liker deg og dette er hennes forsøk på å vise deg det. Du har kjæreste, si bestemt nei til henne. 

Jeg er ingen fyr, jeg er kvinne:) glemte visst å skrive det

TS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er ingen fyr, jeg er kvinne:) glemte visst å skrive det

TS

haha beklager!!!!!!!

men rådet gjelder fortsatt.😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Herr Heftig

nei..! Hvorfor tror du det? 

Beklager. Eksamenslesingen må ha gjort meg ordblind. Jeg var overbevist om at du skrev: det har jeg og. Det betyr ikke at du ikke kan ha sex med henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager. Eksamenslesingen må ha gjort meg ordblind. Jeg var overbevist om at du skrev: det har jeg og. Det betyr ikke at du ikke kan ha sex med henne.

hehe, åja, det ga litt mer mening :icon_lol:

lykke til på eksamen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blomsterert

Takler ikke at folk er fysiake mot meg sånn til vanlig,og det sier jeg rett ut! Da høres det ut som om det er mitt "problem",og at det ikke handler om dem.Og det er ærlig.

Grøsser når folk legger hånden/armen på/rundt meg og lar den bli liggende.Klemmer er forbeholdt venner.Massasje?Hadde fått lettere angstanfall.Nei,jeg har en intimgrense,og sekv om jeg høres sær ut for noen,vet jeg vi er ganske mange flere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...