Gå til innhold

Tinder burde komme med en advarsel

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bare tapere som bruker tinder uansett.

Anonymkode: b56ba...6bb

• Liker 1
Skrevet

her har noen brent seg? Tinder martine hadde det jo ikke blitt noe av med mindre mannfolka der faktisk hadde sagt JA til at det kunne blitt vist på tv. de fleste veit hva tinder er nå i dag og hva de fleste bruker det til, så det er i grunn ikke synd på noen

Anonymkode: 813ef...69a

Skrevet

Er ts seriøs? Hva har hun dama gjort galt?

• Liker 2
Skrevet

det er det programmet som går med Tinder martine som lurer mannfolk. ser ikke hva som er så galt med det med tanke på at halvparten av menn er sånn mot jenter :fnise: dobbeltmoralen lenge leve

• Liker 2
Skrevet

Mulig det er fordi jeg er mann, men synes kvinner er alt for veike. Man må nesten si ifra med en gang at man er ute etter et forhold og ikke bare ligge med fyren og regne med at det ordner seg. Hun "ole"  artikkelforfatteren skrev om var jo tydeligvis helt ærlig med henne, det var bare artikkelforfatteren som ikke spurte henne og "ole" var sikkert fornøyd med sexforhold så han hadde jo ingen grunn til å avklare noe som helst. 

Klart kvinner blir lurt mange ganger, men mange ganger er de også for feige til å si ifra om hva de vil og å spørre om ting som om man skal være monogame. Man ligger med fyren og håper at det skal utvikle seg noe.

Anonymkode: fab53...641

• Liker 1
Skrevet

Jeg syntes hun har skrevet en tekst som er helt on point! Det er ganske sykt hvordan ting har utviklet seg, og nei, det er ikke slik at alle som bruker Tinder kun er ute etter en å knulle på. Hadde alle de som var ute etter å kun knulle vært ærlige om at de er nettopp det; kun ute etter sex, helt fra første møte, gjerne før første møte også, kunne mye vært spart. Jeg har selv snakket med menn på Tinder som har vært åpne om at de i første omgang kun er ute etter en "venn med fordeler" eller "en flørt".

Selv datet jeg en fyr (i midten av 30 årene) som la ut i det vide og det brede om at han var ute etter et forhold, han var drittlei av å være singel. Vi møttes og datene gikk superbra. Jeg mistet (som hun som skrev artikkelen) behovet for å bruke Tinder mer og slettet hele appen, jeg hadde jo møtt en super fyr og vi hadde kjempegod kjemi. Dessuten var jo han og jeg ute etter det samme; et forhold. Så sitter jeg med en venninne som sitter å sveiper på Tinder og jaggu dukker han ikke opp, med fornyet profil og NY tekst, lagt til etter at han møtte meg for å si det slik. Aktiv for 4 min siden.

Etterhvert kommer det frem at han har jo hatt sex med sikkert 5 andre damer fra Tinder i tiden vi har datet. Altså, hva faen?

Beklager å si det, men det er faktisk helt fucka oppførsel å holde på sånn. Man villeder noen til å tro man går en vei sammen for å komme i buksa på deg. Samtidig knuller man x antall andre damer. Gudene vet hva han har sagt til dem.

Denne fyren er fortsatt aktiv på Tinder, kjenner jeg syntes synd på alle som blir lurt av han. Og synd på han som må spille spill og lyve for å få seg ligg.

Anonymkode: 90844...532

• Liker 5
Skrevet

det er det programmet som går med Tinder martine som lurer mannfolk. ser ikke hva som er så galt med det med tanke på at halvparten av menn er sånn mot jenter :fnise: dobbeltmoralen lenge leve

Men dama i artikkelen TS linker til, og denne tåpelige "Tinder Martine" er jo ikke samme jente.
Tinder-Martine representerer heller ikke virkeligheten, slik dama i artikkel gjør.

SÅ jeg lurer også på om ts er seriøs og hva han mener er galt med det dama i artikkelen sier?

Jeg syntes hun har skrevet en tekst som er helt on point! Det er ganske sykt hvordan ting har utviklet seg, og nei, det er ikke slik at alle som bruker Tinder kun er ute etter en å knulle på. Hadde alle de som var ute etter å kun knulle vært ærlige om at de er nettopp det; kun ute etter sex, helt fra første møte, gjerne før første møte også, kunne mye vært spart. Jeg har selv snakket med menn på Tinder som har vært åpne om at de i første omgang kun er ute etter en "venn med fordeler" eller "en flørt".

Selv datet jeg en fyr (i midten av 30 årene) som la ut i det vide og det brede om at han var ute etter et forhold, han var drittlei av å være singel. Vi møttes og datene gikk superbra. Jeg mistet (som hun som skrev artikkelen) behovet for å bruke Tinder mer og slettet hele appen, jeg hadde jo møtt en super fyr og vi hadde kjempegod kjemi. Dessuten var jo han og jeg ute etter det samme; et forhold. Så sitter jeg med en venninne som sitter å sveiper på Tinder og jaggu dukker han ikke opp, med fornyet profil og NY tekst, lagt til etter at han møtte meg for å si det slik. Aktiv for 4 min siden.

Etterhvert kommer det frem at han har jo hatt sex med sikkert 5 andre damer fra Tinder i tiden vi har datet. Altså, hva faen?

Beklager å si det, men det er faktisk helt fucka oppførsel å holde på sånn. Man villeder noen til å tro man går en vei sammen for å komme i buksa på deg. Samtidig knuller man x antall andre damer. Gudene vet hva han har sagt til dem.

Denne fyren er fortsatt aktiv på Tinder, kjenner jeg syntes synd på alle som blir lurt av han. Og synd på han som må spille spill og lyve for å få seg ligg.

Enig.... Jeg fikk veldig vondt av å lese den artikkelen. Allerede førse avsnitt der det står "Sexappen Tinder" , fordi jeg bruker ikke tinder som en "sexapp", håper jo å finne kjærligheten.. Har vært på Tinder i et år og først nå funnet en som jeg vil møte, nå ble jeg plutselig kjempe redd igjen, i frykt for at alle er som denne "Ole" i artikkelen.
Sannsynligheten for det er kanskje mye større enn jeg trodde?!
Som kvinne så er det forferdelig vanskelig å si med en gang at "dater du meg så kan du ikke date andre, og ligger du med meg så må du regne med at det er fordi vi er på vei til å bli sammen"  - menn driver jo alltid å mobber hvor åpne og følelsesfulle kvinner er, så derfor demper vi oss og holder igjen. Men nå gir ts utrykk for at vi ikke er tydelige nok?
Hvordan skal en kvinne da egentlig utrrykke seg, for å være tydelig nok og samtidig ikke skremme han vekk?

Ble litt knust nå... Veldig redd for å fortsette å bruke tinder eller snakke/treffe denne mannen jeg vil treffe fra tinder om det er sånn det egentlig er....

• Liker 2
Skrevet

Men dama i artikkelen TS linker til, og denne tåpelige "Tinder Martine" er jo ikke samme jente.
Tinder-Martine representerer heller ikke virkeligheten, slik dama i artikkel gjør.

SÅ jeg lurer også på om ts er seriøs og hva han mener er galt med det dama i artikkelen sier?

Enig.... Jeg fikk veldig vondt av å lese den artikkelen. Allerede førse avsnitt der det står "Sexappen Tinder" , fordi jeg bruker ikke tinder som en "sexapp", håper jo å finne kjærligheten.. Har vært på Tinder i et år og først nå funnet en som jeg vil møte, nå ble jeg plutselig kjempe redd igjen, i frykt for at alle er som denne "Ole" i artikkelen.
Som kvinne så er det forferdelig vanskelig å si med en gang at "dater du meg så kan du ikke date andre, og ligger du med meg så må du regne med at det er fordi vi er på vei til å bli sammen"  - menn driver jo alltid å mobber hvor åpne og følelsesfulle kvinner er, så derfor demper vi oss og holder igjen. Men nå gir ts utrykk for at vi ikke er tydelige nok?
Hvordan skal en kvinne da egentlig utrrykke seg, for å være tydelig nok og samtidig ikke skremme han vekk?

Ble litt knust nå... Veldig redd for å fortsette å bruke tinder eller snakke/treffe denne mannen jeg vil treffe fra tinder om det er sånn det egentlig er....

Meg som skrev om min opplevelse. Vil bare si at i mitt tilfelle hadde ikke fyren egentlig hatt noen langvarige seriøse forhold før og han var altså 35 +. Der burde det kanskje ringt noen bjeller for min del, men jeg tenkte ikke så hardt over det. Du kan jo høre litt om han fyren du skal møte har hatt noe særlig forhold før osv, men det kommer jo an på hvor gammel han/dere er også. Er det en fyr på 40 som har hatt et 2 år langt forhold tidligere med en 20 år yngre dame, tenker jeg at man kan droppe det.

Skrevet

Sånn blir det når 90% av jentene liker 10% av mennene på tinder. Da formelig vasser de i så mange damer at hvorfor skal de gidde å bli sammen med en av dem? Det er jo bare å gå videre til neste på listen. Stort sett ingen av mine venner som ligger midt på utseende skalaen får noe særlig med matcher eller kontakt. Eller, jentene midt på skalaen får masse kontakt, mente selvsagt mennene midt på skalaen.

Anonymkode: 08ace...a4b

• Liker 1
Skrevet

Det finnes flere menn som bruker tinder for å pule, akkurat som kvinner. Det finnes også flere menn som bruker tinder for å prøve å finne seg dame/forhold der, akkurat som damer. Du må bare hoppe i det og forsøke, eventuelt avklare på forhånd at du ser etter noe som kan utvikle seg til et forhold.

Skrevet

Sånn blir det når 90% av jentene liker 10% av mennene på tinder. Da formelig vasser de i så mange damer at hvorfor skal de gidde å bli sammen med en av dem? Det er jo bare å gå videre til neste på listen. Stort sett ingen av mine venner som ligger midt på utseende skalaen får noe særlig med matcher eller kontakt. Eller, jentene midt på skalaen får masse kontakt, mente selvsagt mennene midt på skalaen.

Vel, jeg er en dame som "vasser i menn", men når jeg først dater noen, er jeg ærlig om mine intensjoner og prøver ikke å villede noen slik at de er mer villige til å ha sex fordi han da tenker at man er på vei inn i et forhold/er i et eksklusivt forhold. Jeg gidder ikke å være singel til jeg er 90, mens jeg knuller ti typer i uka. Jeg ønsker meg et forhold, men for å være ærlig, begynner jeg å tenke at i den verden vi lever i nå, med Tinder og alt mulig av sjekkeapper, folk som sender hverandre nakenbilder på snapchat i hytt og pine osv så er det visst bare å glemme. Det eneste folk er ute etter er jo å knulle, knulle og knulle, jo flere jo bedre. Fucka samfunn.

For å være ærlig driter jeg i dere menn som klager over at dere er for stygge og aldri får matcher, dere er jo tydeligvis bare ute etter å få dere et knull dere også. Hva er så mye bedre med det? Da vil jeg heller ha sex med en jeg er tiltrukket av i det minste. Og å gå inn i et forhold med en mann jeg ikke er fysisk tiltrukket av? Beklager, men det kommer ikke til å skje. Det må stemme både psykisk og fysisk.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...