Gå til innhold

Daten "liker" ikke FB-bilde

Fremhevede innlegg

Skrevet

Delvis enig. Syns det er creepy om de liker bilder som er lagt ut for en god stund siden. Det burde jo egentlig ikke være noe creepy, men liker ikke følelsen av at noen går og ser gjennom gamle bilder. 

Er mest creepy når folk du har datet i en uke eller to plutselig liker bilder som er 4-5 år gammel. Også liker de 10 bilder på en gang. For meg er det litt varselstegn :P Men det er bare fordi de jeg har datet som har gjort det, har vært menn som ikke er helt god :P 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg personlig liker aldri noe på Facebooken til en person jeg dater før jeg er sikker på at vi er på samme bølgelengde. 

• Liker 1
Skrevet

Jeg syntes det er litt creepy hvis folk jeg dater liker bildene mine på facebook. 

Kjæresten min er ikke så flink å like bilder på facebook eller instagram, og hvis jeg vil at han skal like dem så sier jeg bare : Har du sett bilde jeg la ut? Du må gå inn å like det:biggrin:

Noen ganger så liker han bildet og andre ikke, men hvis jeg har veldig lyst at han skal trykke "like" så sier jeg det :P Bedre det enn å gå rundt å irritere seg.

at du ber han like bildene dine er nesten mer creapy enn de som liker gamle bilder.

syns forøvrig det ikke er creapy om noen liker et gammelt bilde. hvorfor har dere gamle bilder der da?

Anonymkode: c349f...06c

Skrevet

at du ber han like bildene dine er nesten mer creapy enn de som liker gamle bilder.

syns forøvrig det ikke er creapy om noen liker et gammelt bilde. hvorfor har dere gamle bilder der da?

Anonymkode: c349f...06c

jo, jeg syntes faktisk det er mer creepy at en person jeg har kjent i 1-2uker driver å liker alle bildene jeg har på facebook, enn at kjæresten min som jeg bor med, har vært sammen med lenge og elsker får høre innimellom på tull at "nå må du inn å like bilde jeg har lagt ut" eller " har du sett bilde jeg har lagt ut? Skal du ikke like det?" :) 

Gjest incognita
Skrevet

Gudhjelpemeg. Glad jeg ikke er på face ass.

Gjest energibånd
Skrevet

vel, min samboer likte ikke mine ting i datefasen heller. Folk må slutte å henge seg så fryktelig opp i Facebook. Det er en nettside, ikke det som styrer verden!

Jeg for min del henger meg ikke opp i ting på facebook, men jeg har forståelse at andre gjør det, og spesielt i datingfasen. Tror nok dette er en ganske så vanlig problemstilling nå fortiden. En vil gjerne ha oppmerksomhet fra den en dater og siden facebook er stor del av hverdagen til flere, så er det ikke rart at noen forventer å få oppmerksomhet der, omså bare en simpel «like»:p

Er mest creepy når folk du har datet i en uke eller to plutselig liker bilder som er 4-5 år gammel. Også liker de 10 bilder på en gang. For meg er det litt varselstegn :P Men det er bare fordi de jeg har datet som har gjort det, har vært menn som ikke er helt god :P 

Det er creepy. Altså, bildene som ligger ute på facebook er jo synlige for alle vennene dine (hvis du da ikke har skjult bilder fra tidslinjen), men å gå og like flere bilder som er flere år gamle... Nei, jeg hadde ikke likt det heller, av en eller annen grunn. 

Skrevet

Jeg for min del henger meg ikke opp i ting på facebook, men jeg har forståelse at andre gjør det, og spesielt i datingfasen. Tror nok dette er en ganske så vanlig problemstilling nå fortiden. En vil gjerne ha oppmerksomhet fra den en dater og siden facebook er stor del av hverdagen til flere, så er det ikke rart at noen forventer å få oppmerksomhet der, omså bare en simpel «like»:p

Det er creepy. Altså, bildene som ligger ute på facebook er jo synlige for alle vennene dine (hvis du da ikke har skjult bilder fra tidslinjen), men å gå og like flere bilder som er flere år gamle... Nei, jeg hadde ikke likt det heller, av en eller annen grunn. 

Jeg ser den altså :) Er jo stas når folk "liker" tingene man legger ut. Det virker bare som om noen tar facebook alfor seriøst. Til syvende og sist er det bare en nettside og at daten viser interesse i "real life" må jo være en mye bedre bekreftelse.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...