Gjest LoisLane Skrevet 1. oktober 2004 #1 Skrevet 1. oktober 2004 Stakkars Lois er alene hjemme og ganske småfull. Lenget etter den supre mannen sin - fly hjem straks! Noen som har sett'n?
Gjest LoisLane Skrevet 2. oktober 2004 #2 Skrevet 2. oktober 2004 Neinei. Han dukket opp. Og nå er jeg normal igjen.
Cilla Skrevet 3. oktober 2004 #4 Skrevet 3. oktober 2004 jeg vet hvor min supermann er Og han er den EKTE supermannen, i hvert fall her inne
Gjest agurk Skrevet 3. oktober 2004 #5 Skrevet 3. oktober 2004 jeg vet hvor min supermann er Og han er den EKTE supermannen, i hvert fall her inne Ja da henger'n vel på HS og
Gjest agurk Skrevet 3. oktober 2004 #7 Skrevet 3. oktober 2004 Beklager! Herresalongen mente jeg.. Bare sånn vis jeg ikke misforsto deg i sta. Klokka er masse og jeg er trøtt
Anglofil Skrevet 3. oktober 2004 #8 Skrevet 3. oktober 2004 Hmm..Nei, har ikke sett'n.. Men jeg tror han fløy forbi her for en time siden.. Mvh Yvonne
Gjest LoisLane Skrevet 3. oktober 2004 #9 Skrevet 3. oktober 2004 Kan bare opplyse om at jeg er i fin form. Og min Supermann er helt ekte, håper ikke det er han som flyr rundt, fresten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå