AnonymBruker Skrevet 23. november 2015 #1 Del Skrevet 23. november 2015 Stilian og Dan - ett par sigøynere - satt og tigget i to forskjellige deler av hovedstaden. Selv om begge to tigger like lenge hver eneste dag, så kommer alltid Dan tilbake til sigøyner-leiren deres med kun tjue eller tretti kroner hver dag. Stilian på den andre siden kommer tilbake med noen handleposer stappfulle med tohundrelapper, kjører en dyr bil, bor i en tipp-topp enebolig, og spiser på rådyre restauranter hver eneste dag.....«Jeg jobber like hardt og lenge som deg. Hvordan klarer du å komme tilbake med handleposer fulle av tohundrelapper hver eneste dag?» spør Dan til Stilian..Stilian svarer, «La meg se på papp-skiltet ditt, hva står det?»På skiltet til Stilian står det: «Har ingen jobb. Har kone og åtte sultne småbarn.»Stilian sier: «Ikke rart at du bare kommer tilbake med tjue eller tretti kroner hver dag!»Dan spør, «Så hva står det på skiltet ditt da?»Stilian viser skiltet sitt til Dan. Hvor det står, «Jeg trenger kun 200 kroner for å flytte tilbake til Romania.» Anonymkode: 5bc25...afd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå