Gå til innhold

Solid og fint innpakningspapir?

Gjest Tekola

Anbefalte innlegg

Nå er jeg lei av tynt papir som må brukes trippelt for å ikke være gjennomsiktig og går i stykker bare man tar på det. Hvor kjøper man gavepapir som både er fint å se på og som tåler litt? Kan godt være ganske vanlig, som man så dekorerer litt, og gjerne i litt større størrelser så det faktisk rekker til mer enn tre gaver! :nisse: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Margit Spat

Jeg liker godt de innpakningspapirene som er basert på gråpapir. Husker ikke hvor lange de rullene jeg har hatt er, men de er i alle fall ugjennomsiktige og mye mer solide enn de andre papirene. Fås hos en del bokhandlere, og sikkert mange andre steder også. Alternativt kjøper man rett og slett vanlig gråpapir og dekorerer etter smak og behag :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De på Pandora er god kvalitet, ikke gjennomsiktig og kan resirkuleresende. Var veldig godt fornøyd med det i fjor, kom langt med to ruller...

Endret av Bokdamen
Skrivefeil
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kjøpte en rull gavepapir på Europris som virker veldig solid. Det er ganske rivesterkt og tykkere enn annet gavepapir jeg har sett. Det er gråpapir med hvit mønster. Det var billig og kan resirkuleres siden det ikke er fullt av farge, glansing og annen forurensing. Sammen med merkelapper med sølvtrykk på hvit bakgrunn blir det veldig elegant og rustikt. Jeg slipper også å styre med gavebånd siden det ikke passer til:laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kjøpt noe på Notabene i år, gråpapirbasert med litt dekorasjon på (silhuetter av reinsdyr, eller enkle hjerter, etc). Det er supersolid og nydelig med enkelt, rødt bånd og pyntet med f.eks. en kongle (sånn bleket ikke-gråpapir derimot, er gjerne litt gjennomsiktig).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...