Gå til innhold

Pause på Facebook? Deaktivere kontoen for en periode, men uten å slette? Går det an?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Av diverse årsaker ønsker jeg å deaktivere FB-kontoen min for en periode på ca. 6 uker. 

Jeg vil ikke slette meg, fordi jeg vil gjerne bruke FB igjen fra 2016. Og jeg vil ha kontoen litt åpen, slik at kan lese eventuelle meldinger i innboksen (mange av mine bekjente har kun FB for å komme i kontakt med meg). 

For å gjøre det enklest, kan jeg selvfølgelig bare la vær å se på veggen min og oppdateringer, og bare sjekke innboksen. Men jeg vil at folk skal se at jeg er "inaktiv" i en periode. Blant annet fordi ingen da blir lei seg eller bekymret fordi jeg ikke liker bilder og/eller kommenterer. 

Er det mulig å være på "pause" på Facebook? Noen som vet? 

Anonymkode: 837fa...bd7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror du må deaktivere helt, slik at du forsvinner helt der inne. Men når du logger inn igjen kommer profilen tilbake.

Anonymkode: 1ef54...0bc

Gjest Lalalala59
Skrevet

Du kan være på pause, men da får du ikke lest innboksmeldinger. Å slette seg helt er en lengre prosess enn å bare deaktivere seg for en periode. Står om det under "deaktivere brukerkonto" før du samtykker.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...