Gå til innhold

Hvorfor kommer det så mange asylsøkende småbarn fra Afghanistan helt plutselig?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor er det slik at alle små barn som søker asyl kommer fra Afghanistan helt plutselig? Har det blitt en greie at familier i Afghanistan sender sine små bebiser til skandinavia? 

http://www.migrationsverket.se/Om-Migrationsverket/Nyhetsarkiv/Nyhetsarkiv-2015/2015-11-23-Drygt-8-550-asylsokande-de-senaste-sju-dagarna.html

Foreldrene har vel fått med seg at veldig mange i disse dager ser ut til å få oppholdstillatelse i nordiske land. Ved å sende barna sine i forveien, så er de også nærmest garantert å få oppholdstillatelse. Deretter kan heile familien fremsette krav om familie-gjenforening gjennom barnet, og så få opphold i Norge de også...

Har du hørt den historien om 169 barn (om jeg ikke husker helt feil?) som påstod at de var foreldreløse og bodde ved ett barnehjem i Afghanistan. Etter at norske myndigheter avslo alle søknadene om å få bo i Norge, så ble nærmest samtlige barn / ungdommer hentet (av foreldrene sine!) dagen etter at søknadene hadde blitt avslått.....

Anonymkode: c2e4c...da2

Skrevet

Foreldrene har vel fått med seg at veldig mange i disse dager ser ut til å få oppholdstillatelse i nordiske land. Ved å sende barna sine i forveien, så er de også nærmest garantert å få oppholdstillatelse. Deretter kan heile familien fremsette krav om familie-gjenforening gjennom barnet, og så få opphold i Norge de også...

Har du hørt den historien om 169 barn (om jeg ikke husker helt feil?) som påstod at de var foreldreløse og bodde ved ett barnehjem i Afghanistan. Etter at norske myndigheter avslo alle søknadene om å få bo i Norge, så ble nærmest samtlige barn / ungdommer hentet (av foreldrene sine!) dagen etter at søknadene hadde blitt avslått.....

Takk for svar, men jeg fant ut av det.

De er ikke barn! De fleste er 25+ men utgir seg for å være under 16. Sprøtt da. Noen som visste det?

Skrevet

De er ikke barn! De fleste er 25+ men utgir seg for å være under 16. Sprøtt da. Noen som visste det?

Hvorfor later du som om du ikke vet svaret? og starter en tråd.

Anonymkode: 920d2...11f

Skrevet

Har du link som bekrefter påstanden?

Skrevet

Hvorfor er det slik at alle små barn som søker asyl kommer fra Afghanistan helt plutselig? Har det blitt en greie at familier i Afghanistan sender sine små bebiser til skandinavia? 

http://www.migrationsverket.se/Om-Migrationsverket/Nyhetsarkiv/Nyhetsarkiv-2015/2015-11-23-Drygt-8-550-asylsokande-de-senaste-sju-dagarna.html

Muslimene har fått med seg at Norge er et paradis og alle vil hit for å få masse NAV støtte, gratis bolig og språkkurs, gratis barnehage og mye støtte til barna. Ryktet sorer seg blant alle muslimene der ute og de krigsherjede, fattige og ekstreme strømmer til Norge fordi her er åpne grenser.

Nordmenn kan se langt etter minstepensjoner.

Anonymkode: 02c9f...9d2

• Liker 1
Skrevet

Du er rapportert for å spre usannheter, og ensidig meningspåirkning.

Skrevet

Du er rapportert for å spre usannheter, og ensidig meningspåirkning.

Dette er vel ikke ren løgn heller da?

Det har jo blitt bevisst at en del asylsøkere og migranter egentlig er over atten år, men at de påstår at de er yngre... 

Skrevet

Jeg venter på bevis på påstanden din.

HVOR fant du ut av det?

Vi er rimelig lei av disse propoganda trådene dine.

Skrevet

Helt sjukt det der.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...