Gå til innhold

Frustrert.......

Anbefalte innlegg

Skrevet

Frustet og forvirret.

Jeg er en singel kvinne som er forelsket I min kollega og også etterhvert svært gode venn.  Vi har alltid hatt en veldig god kjemi ,og vi har flørtet og hatt mye kontakt på jobb helt siden vi ble kjent. For en god stund siden fortalte jeg om mine føleser for han, primært for å komme meg videre. Han sa da at vi bare kunne være venner. Og dette var forsåvidt greit. Men problemet er at etter dette så har  han gitt meg veldig mixete signaler.

Vi har bare kommet nærmere og nærmere. Han tar kontakt med meg hver dag på jobb,og vi prater I timevis på telefonen. Vi har utviklet en veldig intens kontakt.  Han prater aldri om sin partner...Han har også tatt kontakt utenfor jobb, når han er alene. Da med ganske intime samtaler med seksuelt innhold.

Jeg skjønner jo at dette ikke er liv laget, men jeg blir veldig frustrert over måten han er på. Og at han nekter å innrømme noe som helst..Vi er bare venner mener han. Men jeg sliter med relasjonen vi har...han gir meg sympati og forståelse for at det må være vanskelig å være så håpløst forelsket han, men samtidig fortsetter han å flørte med meg.

Hva holder han på med? Han viser alle tegn på at han er interessert, men han sier noe annet.  Hvorfor er han  så sykt opptatt av at vi ska være så gode venner? Problemet er at vi har utviklet et veldig nært og fint vennskap. ..men det er så vanskelig når man sitter der  med masse føleser...Vi har jo ikke et fysisk forhold, og det vil jeg heller ikke innlede...men så var det nå disse følelsene......

Anonymkode: 08496...aad

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...