AnonymBruker Skrevet 23. november 2015 #1 Skrevet 23. november 2015 Hvorfor spør dere ikke bare om hva de ønsker seg ? Anonymkode: 7423d...8ba
AnonymBruker Skrevet 23. november 2015 #2 Skrevet 23. november 2015 Hvorfor spør dere ikke bare om hva de ønsker seg ?Anonymkode: 7423d...8baKanskje fordi de vil at julegavene skal være ein overraskelse?Det er vel egentlig ikke noe særlig poeng med å pakke opp julegaver på julaften, dersom man allerede veit hva man kommer til å få som gaver?I tillegg - hvis man spør hva noen ønsker seg til julegaver - så svarer dem "fred på jord" eller lignende tåkete svar, som det er plent umulig å bli noe særlig klok på. Anonymkode: f2ffd...afd 4
AnonymBruker Skrevet 23. november 2015 #3 Skrevet 23. november 2015 Fordi alle har alt de behøver og egentlig ikke ønsker seg noe ? Jeg har i alle fall spurt folk om hva de ønsker seg så mange ganger uten å få et ordentlig svar at jeg har gitt opp. Anonymkode: ea428...65b 3
AnonymBruker Skrevet 23. november 2015 #4 Skrevet 23. november 2015 "Ingen spesielle ønsker" er klassisk.Synes det er kjekt med konfekt og annet spiselig til folk som har alt mulig nips og dupeditter, samt skapene fulle av servise, kopper og kjøkkenutstyr.Også gavekort på et kjøpesenter, heller en i en spesiell butikk. Anonymkode: 79c78...280 2
AnonymBruker Skrevet 23. november 2015 #5 Skrevet 23. november 2015 "Trenger ikke noe gave" eller "vet ikke" er klassiske svar... Anonymkode: 95da6...58d 1
AnonymBruker Skrevet 23. november 2015 #6 Skrevet 23. november 2015 Jeg er en av de som ikke ønsker meg noe. Gaver er kjekt det, men det må ligge en tanke bak. Jeg forsøker etter beste evne å gi noe jeg tror mottakeren vil like. Det kan være en bok, en gjenstand, forbruksting, alt etter som. At julehandelen har utviklet seg til at man skal bytte bestillingslister synes jeg ikke noe om; jeg foretrekker å overraske på julaften, og å selv bli overrasket. Kjenner man ikke hverandre godt nok til å vite hva som kan være en passende gave, er det like greit å droppe å kjøpe noe i det hele tatt, eller kjøpe ting som brukes opp.Dere som irriterer dere over oss som sier vi ikke ønsker oss noe, kan dere ikke bare droppe å gi oss gaver? Jeg ønsker ikke å være med på denne karusellen, har aldri ønsket det. Anonymkode: 0d093...c55 2
tussi680 Skrevet 24. november 2015 #7 Skrevet 24. november 2015 (endret) Jeg har alltid spurt så godt som råd er, men når de sier "jeg vet ikke", blir det alltid litt vanskelig. Til min bror så har jeg begynt å kjøpe en kurv med mye godt i eller spekepølser f.eks. Vi er godt voksne begge to, så når han får det setter han pris på det i alle fall. Venninda mi, spurte meg og jeg svarte som alle andre, men la til, hehe, at jeg liker jo gaaaaarn da. Håper på noen nøster i år, hehe. Endret 24. november 2015 av tussi680
peppermyntete Skrevet 24. november 2015 #8 Skrevet 24. november 2015 Fordi hver gang jeg spør får jeg svarene "jeg ønsker meg egentlig ikke noe spesielt jeg" eller "snille barn" sagt på spøk. Og hvis vedkommende skulle klinke til og si ostehøvel så sier de det jaggu til åtte til og, og ender opp med 9 ostehøvel og like mange edamer. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå