Bente Skrevet 1. oktober 2004 #1 Skrevet 1. oktober 2004 Vi skal ramme inn bryllupsbildet som er i avtaren min. Hvor i oslo/akershus anbefales det å gå å få det gjort? Med tanke på pris og hvor fort folka gjør jobben....
Eiline Skrevet 4. oktober 2004 #2 Skrevet 4. oktober 2004 Prøv hos Norstrandfotografene (ligger på Ljan). De skal være veldig dyktige fo folk reiser fra Østfold for å ramme inn bilder hos dem. Vet ingen ting om pris, men de er nok ikke av de billigste. Har tenkt til å bruke dem selv, fikk bildene før helgen og skal nå velge ut til takke kort og til bilde.
Gjest Anonymous Skrevet 4. oktober 2004 #3 Skrevet 4. oktober 2004 Innramming?? Du kjøper en ramme og et bilde i riktig størrelse og så setter du bildet inn i ramma..! Hvor vanskelig er det?
Bente Skrevet 4. oktober 2004 Forfatter #4 Skrevet 4. oktober 2004 Innramming?? Du kjøper en ramme og et bilde i riktig størrelse og så setter du bildet inn i ramma..! Hvor vanskelig er det? Skal være litt ordentlig da, ikke IKEA-ramme da.. :o :o Dessuten er det lerret!!!!!
Gjest Madam Felle Skrevet 4. oktober 2004 #5 Skrevet 4. oktober 2004 Det finnes vel mange andre steder enn Ikea, man kan kjøpe rammer på. Det er jo bare til å fjerne glasset i rammen, og legge inn bilde. Og voila du får det mye billigere, enn om du skal levere det inn.
Gjest Chanda Skrevet 4. oktober 2004 #6 Skrevet 4. oktober 2004 Jeg hadde gått til et profesjonelt rammeverksted. Det er bare en myte at det er så forferdelig dyrt. Ring og sjekk priser på forhånd. Du får da en ramme som er laget til bilde og ikke omvendt
Flo* Skrevet 4. oktober 2004 #7 Skrevet 4. oktober 2004 Min venninne har masse bilder som er rammet inn ved dette rammeverkstedet. I følge henne er de mye rimeligere enn rammeverkstedet her hos oss. Det ligger i Kirkebygda i Enebakk
blåveis Skrevet 5. oktober 2004 #8 Skrevet 5. oktober 2004 Jeg var også ukjent med at det bare var på ikea man fikk kjøpt rammer.. Vi har kjøpt oss rammer på Clas Olson, vi.. og synes de er kjempefine.. Har sett akkurat de samme rammene til salgs hos flere fotografer.. bare til langt høyere pris.. Passer perfekt for oss som må ha stort fokus på pris..
ringblomst Skrevet 5. oktober 2004 #9 Skrevet 5. oktober 2004 Vi brukte Nordstrandsfotografene, og kommer nok til å la dem fikse rammen også. Men hvor mye det koster vet jeg sannelig ikke, men har lyst på noe annet enn Ikeas Ribba(?) som jeg synes "alle" har om dagen.
Tusenfryd Skrevet 6. oktober 2004 #10 Skrevet 6. oktober 2004 Jeg har ved flere anlendinger brukt rammeverkstedet som ligger i Trondheimsveien. Husker ikke hva det heter akkurat nå, men det ligger på høyre side rett nedenfor Sinsenkrysset. Jeg har alltid vært kjempefornøyd og de er ikke verst dyre, synes jeg. Ta med bildet og be om et tilbud og vurder selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå