AnonymBruker Skrevet 23. november 2015 #1 Del Skrevet 23. november 2015 Noen som har Makeup Mekka julekalender? Nå er det jo ikke jul enda, men er litt redd for at det kan være vareprøver i lukene og at jeg kan bli lurt. Er jo ikke så dyrt per produkt fant jeg ut og har veldig lyst på den egentlig, men er litt skeptisk likevel. Vet ikke om dette er noe nytt MM har gjort, så får ikke så mye erfaringer fra f.eks. i fjor da... Kicks hadde hvertfall en sminkekalender, men den inneholdt bare vareprøver og to tomme luker leste jeg i avisen en gang. Så derfor spør jeg http://www.makeupmekka.no/collections/salg/products/julekalender-deluxe-24-gaver-vol-3 Anonymkode: 4481a...f59 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Khloe Skrevet 23. november 2015 #2 Del Skrevet 23. november 2015 I julekalenderen til Makeup Mekka får du ikke en ferdig kalender, men produkter uten innpakning. Det blir altså som at du kjøper 24 separate produkter i ett.Sånn jeg har forstått det, så er det full-size produkter. Men du får det du betaler for når det kommer til den nettsiden. Det jeg har derfra er nærmere H&M kvalitet enn noe annet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tanja2 Skrevet 24. november 2015 #3 Del Skrevet 24. november 2015 Jeg har fantastiske erfaringer med Makeup Mekka! Kvaliteten er på nivå med de andre high end merkene som Mac, Makeup Store etc - selv om prisenene er lave. De selger kun på nett, og har ingen butikker, derfor er det billig. Kalenderen er super - kjøpt til søsteren min. Full størrelse på alle produkter, man velger selv når man vigihvilke gaver, alt kommer i en stor cellofanpose. Anfefales!!! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. november 2015 #4 Del Skrevet 24. november 2015 Tusen takk for gode og fyldige svar! Jeg bestilte en i dag Anonymkode: 4481a...f59 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CaspertheGh0st Skrevet 24. november 2015 #5 Del Skrevet 24. november 2015 (endret) slettet Endret 3. oktober 2016 av soffapute Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. november 2015 #6 Del Skrevet 24. november 2015 Jeg har ikke gode erfaringer med Makeup Mekka. Det er dårlig kvalitet på produktene, og kostene f. eks. er ubrukelige. Den ene kosten jeg kjøpte derfra begynte å røyte med en gang og jeg måtte rett og slett kaste den etter en bruk. Du får virkelig det du betaler for. Så jeg ville heller anbefale sminke fra H&M faktisk. Det er samme pris, men mye bedre kvalitet. Anonymkode: 5038a...466 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Britt Banditt Skrevet 25. november 2015 #7 Del Skrevet 25. november 2015 Er i hvert fall veldig fornøyd med tusjeyelineren derfra. Den satt veldig godt på meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigress Skrevet 25. november 2015 #8 Del Skrevet 25. november 2015 Eg har blitt veldig godt fornøyd med produkta derfra, vurderer julekalenderen sjølv! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
momo Skrevet 25. november 2015 #9 Del Skrevet 25. november 2015 Jeg er og fornøyd med produktene deres, og jeg sliter med eksem og tåler veldig lite. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå