AnonymBruker Skrevet 23. november 2015 #1 Skrevet 23. november 2015 Har fått beskjed av lege å planlegge måltider og spise mer regelmessig. Finnes det en app hvor jeg kan legge inn måltidene og mat og få en varsling når det er tid for måltid. Litt som my fitness pal, bare lagt inn på forhånd. Anonymkode: f464f...e39
Pringle Skrevet 23. november 2015 #2 Skrevet 23. november 2015 Heia legen din Null stress. Du kan ha alarm på mobilen. Du kan legge inn i MFP det du har tenkt å spise på forhånd. Ingen maskingenererte måltidsplanleggere er like bra som hjernen din. Du vet hva du liker, du vet hva du får kjøpt der du bor, du vet hvordan dagen din ser ut, du må kanskje også ta høyde for hva ting koster.
pulverheksa Skrevet 24. november 2015 #3 Skrevet 24. november 2015 Takk for svar. Du har jo helt rett i at jeg kan legge måltidene inn i MFP på forhånd og bare sette på alarm på mobilen, bare hjernen som er programmert til å registrere mat i ettertid. Jeg har allerede begynt med alarm på mobilen før jeg skrev her, for å minne meg selv på mellommåltid på formiddagen.
Pringle Skrevet 24. november 2015 #4 Skrevet 24. november 2015 (endret) Vektnedgang omlegging av spisevaner dreier seg i stor grad om omprogrammering av hjernen Glad for å høre at tipset var til hjelp Det ER mange måltdsplanleggere å velge mellom, gratis og mot betaling; jeg syntes først konseptet var genialt, men så startet jeg med å planlegge matinntaket mitt selv og oppdaget at det slett ikke var så komplisert som de skal ha det til Endret 24. november 2015 av Pringle
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå