Gjest Virvar Skrevet 1. oktober 2004 #1 Skrevet 1. oktober 2004 Jeg trenger nye høytalere til PC'en. Men jeg vet ikke hva jeg bør se etter, og hva jeg bør styre unna. De bør helst ikke koste for mye. Men jeg kan godt tenke meg sånn bass-greie- superwoofer eller hva det heter. En fyldig og bra lyd, ikke metallisk og skarp. Jeg spiller all min musikk på Pc'en så da er det jo fint om det ikke høres for ille ut. Jeg har noen som heter ArowanA, en diger som er bass, og to løse flate som er høytalerene. Disse var gode, men nå bare skurrer de. Har nok mistet de noen ganger for mye i gulvet. Så, hva kan anbefales? Hvor gjør jeg lurest i å kjøpe? Priser?
Dru Skrevet 1. oktober 2004 #2 Skrevet 1. oktober 2004 Hvis du har stereoanlegg fra før av, og bare skal spille av musikk, så er det like greit å koble pc til det. Da trenger du kabler for ca. 50-100 kroner. Ut over det så aner jeg ikke hva som er bra av høyttalere til pc.
Gjest NOMADEN Skrevet 2. oktober 2004 #3 Skrevet 2. oktober 2004 Det siste forslaget var en riktig dårlig idé. Har Druscilla funnet høytalerkontakter på PCn's bakside? CREATIVE har en rekke forskjellige modeller, både med og uten subwoofer. Husk å koble til i det grønne hullet på baksiden av PCN'
Dru Skrevet 2. oktober 2004 #4 Skrevet 2. oktober 2004 Det siste forslaget var en riktig dårlig idé. Har Druscilla funnet høytalerkontakter på PCn's bakside? Hvis det er tilkobling av stereoanlegg du sikter til, så har jeg dette å si: Minijack(hann) til AUX, kobles i det grønne hullet bakpå pc.
Gjest Anonymous Skrevet 2. oktober 2004 #5 Skrevet 2. oktober 2004 Det siste forslaget var en riktig dårlig idé. Har Druscilla funnet høytalerkontakter på PCn's bakside? Tydlig at du har koblet lydkortet til en forsterker/stereoanlegg før. Underholdnene ihvertfall når sarkasme slår tilbake til deg selv, og viser hvor liten peil du har.
Gjest Virvar Skrevet 2. oktober 2004 #6 Skrevet 2. oktober 2004 kattepus har ikke stereoanlegg :oops: Derfor spilles alt på pc'en. Får jeg prøve høytalerene i butikken tror dere? Hvor lønner det seg å kjøpe?
Dru Skrevet 2. oktober 2004 #7 Skrevet 2. oktober 2004 http://mpx.no/aspx/produkter.aspx?l=2&t=19...2&g1=303&g2=331 Her er iallfall noe. Det spørs hvor mye du vil gi for settet. De har noenlunde de samme settene i kjedebutikkene, men du må regne med å betale litt mer for de.
Gjest pace Skrevet 2. oktober 2004 #8 Skrevet 2. oktober 2004 Creative har et svart sett med en subvoofer og to diskant høtalere med digital utgang, som koster rundt 400-500 kroner tror jeg. Jeg har den selv og er veldig godt fordnøyd med den. Bassen gir god lyd til pc, og diskanten skaper skarp lyd. God anlegg følelse. Noen ganger flytter jeg settet til stua når jeg skal se film i stua for å lage mere kino følelse. Jeg syntes det er en stor forskjell på de høytalerene jeg har nå, og de enkle hvite blikkboksene jeg hadde før.
Gjest NOMADEN Skrevet 4. oktober 2004 #9 Skrevet 4. oktober 2004 Hvis det er tilkobling av stereoanlegg du sikter til, så har jeg dette å si: Minijack(hann) til AUX, kobles i det grønne hullet bakpå pc. Det stemmer, men hvorfor spille CDer på PC når man har stereoanlegg, med CD/DVD spiller, som Pusekatten ikke har.
Dru Skrevet 4. oktober 2004 #10 Skrevet 4. oktober 2004 Det stemmer, men hvorfor spille CDer på PC når man har stereoanlegg, med CD/DVD spiller, som Pusekatten ikke har. For å kverulere ferdig. Kanskje Kattepusen spiller mp3-filer? Er du ferdig nå?
Gjest Anonymous Skrevet 4. oktober 2004 #11 Skrevet 4. oktober 2004 For å kverulere ferdig. Kanskje Kattepusen spiller mp3-filer? Er du ferdig nå? For å kverrulere enda mer, så trenger man ikke å ha CD-spiller på stereanlegget. Selv har jeg bare en forsterker.Derfor spiller jeg CD på PC-en min, de få gangene jeg ikke spiller mp3 .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå