momo Skrevet 23. november 2015 #1 Skrevet 23. november 2015 Hva er mest effektivt, og bruker minst strøm?
AnonymBruker Skrevet 23. november 2015 #2 Skrevet 23. november 2015 Alle typer elektriske ovner er like effektive, en oljeovn på 1000w bruker nøyaktig like mye strøm som en vifteovn på 1000w.En vifteovn blåser varmen rundt og fungerer bedre til å fordele varmen i store rom, men lager viftestøy. Har du små rom og ikke har lyst til å høre på ei vifte hele tiden er oljeovn å foretrekke. Anonymkode: 6cd69...abb
AnonymBruker Skrevet 23. november 2015 #3 Skrevet 23. november 2015 Ville anbefalt oljeovn har hatt vifteovn tidligere, ble gal av støyet. Men jeg var sikkert uheldig med merket kanskje, hvis du aller helst vil ha vifteovn ville jeg forhørt meg litt hvertfall, hvilken type som bråker minst osv. Jeg hadde vifteovner på soverommet, og den hørtes godt selv om jeg satt i andre rom😅 Anonymkode: 64f24...3fd
Gjest Sisti Skrevet 23. november 2015 #4 Skrevet 23. november 2015 Jeg syns oljeovn er langt mer effektiv, vi har en på kjøkkenet og når den er på blir det også varmere på stua. Har vi en vifteovn på kjøkkenet derimot er det kun i en liten radius rundt ovnen det blir varmere. I forrige bolig holdt det at oljeovnen sto på i gangen i kjelleren for å få varme også i etasjen over. Vifteovn hjalp ingenting.Fordelen med vifteovn er at det blir raskt varmt da, så på kontoret syns jeg den er grei, siden jeg kun trenger varme de få timene jeg skal sitte der.
AnonymBruker Skrevet 23. november 2015 #5 Skrevet 23. november 2015 Tusen takk for svar. Da blir det nok oljeovn. Anonymkode: f3dd9...ef7 1
momo Skrevet 23. november 2015 Forfatter #6 Skrevet 23. november 2015 Tusen takk for svar. Da blir det nok oljeovn.Anonymkode: f3dd9...ef7Var ikke meningen å være anonym da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå