AnonymBruker Skrevet 23. november 2015 #1 Skrevet 23. november 2015 Jeg vet ikke hva begrunnelsen er, men jeg ser ikke lenger noen av de beste debattantene. Blant disse Mann42, og Pawn Hearts. Lagt merke til at disse etterhvert forsvant når det nye designforumet kom. Om det nye designforumet er begrunnelsen er dette veldig synd. Themis, ei jente som hadde mye å bidra med slettet seg bl.a grunnet dette. Anonymkode: 75607...e20 1
AnonymBruker Skrevet 23. november 2015 #2 Skrevet 23. november 2015 Mange brukere som har sett seg lei på forumet i det siste da det er mye føleri og lite argumentasjon ute og går, brukere som ikke har noen basis for å mene noe eller grunner meningenen sine i fakta, de nekter å innta argumenter eller endre sine meninger.Dette gjelder forsåvidt brukere nevnt her, at de er så låst i sitt tankespor at de kansje har sett seg lei for å argumentere for det samme og bli motsagt. Anonymkode: 7b8f6...e84
AnonymBruker Skrevet 23. november 2015 #3 Skrevet 23. november 2015 De to første du nevner har jeg sett etter omleggingen, men ikke så mye som før.Jeg savner også enkelte av de beste. Og noen som skriver mye mindre enn de pleide. Synd. Anonymkode: 1a32c...09d
AnonymBruker Skrevet 23. november 2015 #4 Skrevet 23. november 2015 Tror dere det er pga den nye designen??? Skriv hvem andre dere savner da så får vi lokket dem tilbake Anonymous poster hash: 66798...6d5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå