Gå til innhold

Tenner - hvor tidlig?

Når fikk barnet ditt sin første tann?  

1. 1. Når fikk barnet ditt sin første tann?

• 3 mnd eller yngre
      4
    • 4 mnd
      4
    • 5 mnd
      4
    • 6 mnd
      3
    • 7-9 mnd
      8
    • 10-12 mnd
      3
    • Over 1 år
      0

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min sønn på 3 1/2 mnd får allerede to tenner i undermunnen... Hvor tidlig har dine barn fått tenner?

Gjest lilletroll
Skrevet

Ike tidlig i det hele tatt faktisk...tror hun var 10 mnd....

Skrevet

Ida var 7 mnd akkurat når hun fikk to tenner nede, de kom med tre dagers mellomrom.

Men klødd i gommene, det har hun gjort siden hun var tre mnd gammel, vi har lenge trodd; nå kommer de; jeg tror jeg ser noe som snart bryter frem. Men det stemte da ikke, før nå.........

Skrevet

Min første fikk sin første tann da hun var åtte mnd.

Passet meg veldig bra, siden jeg fullammet i månedsvis....

Skrevet

Minstemann fikk akkurat første tanna nå for noen uker siden. Da var han fire og en halv mnd.

Skrevet

Snuppa var vel ca 8,5 mnd når hun fikk sin første tann.

Storebror var rundt 9 mnd. :)

Skrevet

Jeg syns slike "når ditt" og "når datt" tråder er litt tullete, for enten man vil eller ikke blir det en form for sammenlikning...!

Mitt barn fikk første tann sånn i 4-5 måneders alder, men jeg må ærlig talt si at jeg ikke husker det mer presist. Det jeg derimot husker er at jeg stod i haven og så de to små risgrynene i det jeg fikk verdens beste smil!

Nå er ungen 14 og tenner har kommet, gått og kommet igjen, men smilet, DET er fremdeles verdens beste!

Gjest ikke innlogget kimmi
Skrevet

begge mine var akkurat året når den første tannen kom! vi er litt bedagelige vi...

Skrevet

Og i dag oppdaget vi tann nr to! Og i morgen er han fem mnd.

Skrevet

På sexmånadersdagen tittade första tanden fram, den andra kom två veckor senare. (båda i underkäken)

I går såg vi de första risgrynen i överkäken. Han är snart 9 månader.

Gjest Anonymous
Skrevet

Guttungen vår som er 8 måneder fikk tenner for ca. 3 uker siden. Først dukka det opp en tann under, og straks etter en tann til under. Og i løpet av to uker hadde han fire tenner, da kom de to oppe. Og nå har har det kommet fra to til oppe, så nå har han seks tenner. Det synes jeg gikk veldig raskt. :) Er det ikke det? På min eldste gikk det kjapt mellom de to første, men så gikk det tid før tennene oppe kom fram.

Skrevet

11 måneder. Ammet fram til det. Små barberblader var det som kom fram. AU!

Skrevet

Lillemor var nøyaktig 11 mnd da første tann kom. Nå er hun 20 mnd og har 12 tenner.

Gjest Mayamor
Skrevet

Eldste var 6 mnd .

Yngste var 7 mnd.

Mayamor

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...