Lisa-Marie Skrevet 23. november 2015 #1 Skrevet 23. november 2015 (endret) Etter at jeg ble så fornøyd med robotstøvsugeren roomba 651 så kjøpte jeg braava 380t også.Etter en prøvetur innså jeg at denne er så tragisk dårlig at den ble puttet i boden og glemt noen måneder. Men har tatt frem igjen nå for å gi den en real sjanse. Den gjør jo jobben sin og vasker rent, men den kan finne på å "sette seg fast" midt på gulvet, selv om den har gps kontakt. Jeg kan ikke gå fra den, for den stopper jo hvert 5 minutt. Så jeg må flytte på den hele tiden.Når jeg ser på youtube videoer virker alle andre braava'er mye smartere enn min.Noen andre som har denne, som kan gi litt tips? Hvor plasserer dere gps kuben? Gjør dere noe annet enn å bare rydde unna?Jeg har prøvd å sette kuben på forskjellige steder, men finner ikke et sted som har fungert Jeg rydder alt unna så roboten trenger bare å navigere rundt sofa (dette klarer den ihvertfall ikke). Så roboten har egentlig et ganske så firkantet tomt rom å ferdes i. Jeg har dratt for gardiner tilfelle vinduet forstyrrer for signalet (noe jeg absolutt ikke tror men i ren desperasjon....). Nå er jeg tom for ideer. Vil så veldig gjerne at denne skal fungere Endret 23. november 2015 av Lisa-Marie skrivefeil
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå