AnonymBruker Skrevet 23. november 2015 #1 Del Skrevet 23. november 2015 ? Anonymkode: 5517d...df0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ekkoet Skrevet 23. november 2015 #2 Del Skrevet 23. november 2015 Fordi: Men klart mange som kunne blitt flinkere på det, ville løst mye. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. november 2015 #3 Del Skrevet 23. november 2015 Fordi: Men klart mange som kunne blitt flinkere på det, ville løst mye.Ha det hadde løst mye Anonymkode: 5517d...df0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Badebuksa Skrevet 23. november 2015 #4 Del Skrevet 23. november 2015 Mange årsaker til det, da, jeg vet om en som konsekvent aldri sier unnskyld, men som heller "avventer stormen" og tar kontakt etter noen uker/mnd og later som om ingenting har hendt.Enkelte ser kanskje på det å si unnskyld og be om tilgivelse som et tegn på svakhet, men egentlig er det et tegn på styrke. Det krever styrke å innrømme at man har ttt feil og gjort noe dumt, og be om tilgivelse for det. Og det står det litt respekt av. Hadde bare flere skjønt det.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. november 2015 #5 Del Skrevet 23. november 2015 Jeg bruker aldri ordet unnskyld. Men jeg sier unnskyld på andre måter. Eks: Det var ikke meninga osv osv.. Anonymkode: 5f9f0...691 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. november 2015 #6 Del Skrevet 23. november 2015 Mange årsaker til det, da, jeg vet om en som konsekvent aldri sier unnskyld, men som heller "avventer stormen" og tar kontakt etter noen uker/mnd og later som om ingenting har hendt.Enkelte ser kanskje på det å si unnskyld og be om tilgivelse som et tegn på svakhet, men egentlig er det et tegn på styrke. Det krever styrke å innrømme at man har ttt feil og gjort noe dumt, og be om tilgivelse for det. Og det står det litt respekt av. Hadde bare flere skjønt det..Helt enig, og det og ikke be om unskyldning og ta ansvar for sin oppførsel gang på gang skader faktisk forholdet du har til mennesker Anonymkode: 5517d...df0 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. november 2015 #7 Del Skrevet 23. november 2015 Jeg bruker aldri ordet unnskyld. Men jeg sier unnskyld på andre måter. Eks: Det var ikke meninga osv osv.. Anonymkode: 5f9f0...691Googl på engelsk,mange artikler som handler om hva det gjør med forholdet med mennesker ved å ikke be om unskyldning. Anonymkode: 5517d...df0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cashbah Skrevet 23. november 2015 #8 Del Skrevet 23. november 2015 Vel, fordi jeg alltid har rett... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cartman Skrevet 24. november 2015 #9 Del Skrevet 24. november 2015 Jeg kan si unnskyld eller andre ord med samme betydning. Gjør det sjeldent fordi jeg faktisk mener det. Jeg gjør det bare fordi jeg tjener på det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Badebuksa Skrevet 24. november 2015 #10 Del Skrevet 24. november 2015 Helt enig, og det og ikke be om unskyldning og ta ansvar for sin oppførsel gang på gang skader faktisk forholdet du har til menneskerAnonymkode: 5517d...df0absolutt, man bør være litt ydmyk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. november 2015 #11 Del Skrevet 25. november 2015 Det er en som har bedt om unnskyldning til meg nå for noe hun har sagt. Men det har liksom ikke så stor betydning, for jeg vet jo hun mente det hun sa. Uff, jeg har ikke lyst å treffe henne. Men man kan jo ikke kutte ut folk heller. Så irriterende at ikke folk kan oppføre seg. Anonymkode: 45a64...f3f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 26. november 2015 #12 Del Skrevet 26. november 2015 Leste en artikkel for en god stund siden at det ikke er uvanlig at mennesker som har blitt mobbet som barn har vanskelig for å si unnskyld. Har noe med at det gir en skamfølelse som de også kjente på da de ble mobbet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. november 2015 #13 Del Skrevet 26. november 2015 Det hjelper jo heller ikke å unskyld hvis man fortsetter med den sammen oppførsel.Da er unskyldningen verd ingenting. Anonymkode: 5517d...df0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Herr Heftig Skrevet 26. november 2015 #14 Del Skrevet 26. november 2015 Fordi de er arrogante horeunger.*Unnskyld hvis dette inlegget krenker barn av prostituerte* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. november 2015 #15 Del Skrevet 27. november 2015 Fordi folk flest er konfliktsky. Fordi noen føler nederlag ved å innrømme feil.Fordi mange tror det viser svakhet.Fordi noen tror at de alltid har rett.Fordi mange tror at det ordner seg av seg selv, bare stormen får blåst over. Fordi noen ikke visste at de såret noen.Fordi noen egentlig ikke bryr seg. I de fleste tilfeller viser en unnskyldning - at man er tøff nok til å stå for det man mener i en konflikt, samtidig som man har forståelse for den andres side av saken- ar man viser storhet ved å innrømme egne feil- at man viser styrke og innehar selvinnsikt- at det er menneskelig å feile, og det er ikke farlig å gjøre feil- at man bryr seg om at den andre har det godt her og nå. Selv om stormen blåser over, kan forholdet være endret for alltid- at man har empati- at man bryr seg Anonymkode: 73afb...9e3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå