Orchideae Skrevet 23. november 2015 #1 Skrevet 23. november 2015 Klarte endelig å huske og kjøpe lyspære i dag. Men har jo kjøpt for sterk. Gjør dette noe? Det står max 15, jeg har kjøpt 25... Det er jo ikke lenge den lyser av gangen..
AnonymBruker Skrevet 23. november 2015 #2 Skrevet 23. november 2015 Husk at ledningene til lyset i kjøleskapet ikke er laget for å tåle sterkere pære enn 15 watt, og for sterke pærer medfører brannfare. Jeg vet ikke hvor lenge du må bruke den før det går galt, men pæra du har kjøpt er 66 % sterkere enn kjøleskapet er laget for, og det er ganske mye. Anonymkode: fafb2...59e 1
Orchideae Skrevet 24. november 2015 Forfatter #3 Skrevet 24. november 2015 Var dette jeg tenkte meg. Har ikke satt den inn. Vil heller ha hus enn lys i kjøleskapet. Ofrer ikke huset for de 20,- en ny koster. 1
Mis(s)Understood Skrevet 26. november 2015 #4 Skrevet 26. november 2015 Var dette jeg tenkte meg. Har ikke satt den inn. Vil heller ha hus enn lys i kjøleskapet. Ofrer ikke huset for de 20,- en ny koster. tenker du får byttet den ubrukte pæren dersom du tar med kvitteringen og forklarer at du tok feil.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå