Gå til innhold

Undertøysett med strømpeholder

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tenkte å shoppe litt undertøy i dag - vil gjerne føle meg fin når jeg skal på julebord med jobben fredag og med venner lørdag. Surfet litt på nettet i går, og ser at veldig mange av settene har strømpeholdere til. Helt ærlig - kjøper dere og eventuelt bruker dere disse? Eller ender dere opp med strømpebukser? Selv har jeg kjøpt et par sånne, men brukt de sjelden. Da liker jeg heller gode stay-ups, og tror nok at jeg heller inn sånne.

Anonymkode: 98034...8eb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eg har og brukar strømper og strømpeholdarar. Eg brukar strømper til knelange skjørt og strømpebukser til korte skjørt. 

Men om du allereie har bestemt deg for stay-ups, kvifor spør du? 

Skrevet

Nei, aldri. Jeg har en og den brukes kun til sex. Synes ikke de sitter noe godt i lengden og det er alt for kalt å gå med her jeg bor. Bruker alltid vanlig strømpebukse, gjerne en i minst 80 men helst nærmere 200 denier nå som kulda setter inn.

Skrevet

Eg har og brukar strømper og strømpeholdarar. Eg brukar strømper til knelange skjørt og strømpebukser til korte skjørt. 

Men om du allereie har bestemt deg for stay-ups, kvifor spør du? 

Spurte vel mest fordi jeg ser disse strømpeholderene til mange sett, og var nysgjerrig på om de ble kjøpt med når dere kjøpte sett. Kjøpte med 3 sett i dag, ett med strømpeholder, og kjøpte derfor også både strømper og stay-ups. Skal teste om strømpeholderen sitter bra før den tas i bruk på fest, tenker jeg. Om ikke blir det stay-ups.

Skrevet

Jeg bruker strømper og strømpeholdere når jeg en sjelden gang går i kjole eller skjørt. På meg sitter ikke strømpebukser godt og stay-ups er bare å glemme. Kjøper imidlertid strømpeholderne for seg og ikke som del av noe sett, så det blir kanskje litt annen kategori og mer "bruksvennlig" enn det du har kjøpt? (6 stropper er et "must" ) 

• Liker 1
Skrevet

Bruker klassiske strømpeholdere, men de finner du ikke i norske butikker :P Det som selges på HM, Cubus, Change ol. egner seg ikke til annet enn soverommet, fordi de ikke holder seg der de skal. Den beste strømpeholderen jeg har, sitter i livet, har 6 stropper med metallfester og den holder seg der den skal.

Da ser det omtrent sånn her ut:

Kiss_Me_Deadly_Van_Doren_Suspender_Belt.

Skrevet

Skal teste om strømpeholderen sitter bra før den tas i bruk på fest, tenker jeg. 

Det kan eg fortelje deg: det gjer den ikkje. Ein får ikkje tak i skikkelege strømpeholdarar i Noreg, som Jolene skriv over her. Minumumskrav er metallklips og 6 stroppar, det meste her til lands har plastklips, og det er heilt håplaust. Knapt brukandes på soverommet, om ein ikkje ligg heilt stille, då. 

Skrevet

Det kan eg fortelje deg: det gjer den ikkje. Ein får ikkje tak i skikkelege strømpeholdarar i Noreg, som Jolene skriv over her. Minumumskrav er metallklips og 6 stroppar, det meste her til lands har plastklips, og det er heilt håplaust. Knapt brukandes på soverommet, om ein ikkje ligg heilt stille, då. 

Enig. I mange år brukte jeg sånne strømpeholdere med 4 stropper og plastklips bare fordi jeg synes det var pent, men da med stay ups til. Totalt meningsløst!:fnise: Opplevde en helt ny verden når jeg faktisk investerte i en skikkelig hofteholder, for da satt jo alt på plass og jeg trengte ikke å tenke på at det skulle sige ned. For de du får i kjedebutikkene, de gjør nettopp det - siger ned og holder ting på plass.

Her har jeg laget en liten oversikt:

hofteholder.png

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...