AnonymBruker Skrevet 23. november 2015 #1 Skrevet 23. november 2015 Eller må det serum til? Tar imot hva som helst av forslag egentlig, bare så vanskelig å finne en rett mascara. Er alltid for å få enten lange eller tykkere vipper.. trenger begge deler! Norsk, koreansk.. har ikke noe å si, jeg trenger hjelp Anonymkode: b3500...e9b
Hvem er dette? Skrevet 18. desember 2015 #2 Skrevet 18. desember 2015 jeg har sånne vipper som deg, bruker bare minerals sin lash domination og er VELDIG fornøyd:) har prøvd hundre mascaraer og alltid denne jeg vender tilbake til
ops2 Skrevet 18. desember 2015 #3 Skrevet 18. desember 2015 Bruk Castor olje om kvelden, det virker bra for meg. Jeg har brukt 800 kroners stimulash serum som irriterte øynene. Ok, jeg fikk litt bedre vipper, men Castor olje er bedre. Jeg bruker den oljen til mørke ringer under øynene også. Der hadde jeg brukt en veldig dyr krem, en 1000 kroners. Jeg er mer fornøyd med Castor olje enn disse dyre produktene.Castor olje heter lakserolje på norsk. Den har vært brukt for å få fart på magen. Du kjøper den på apoteket, Vita eller så har de den på blivakker.no. https://www.blivakker.no/product/200758/pukka-castor-oil-250-mlHer er link til en test av Castor olje og vippeserum: http://www.tv2.no/a/6340329
ops2 Skrevet 18. desember 2015 #4 Skrevet 18. desember 2015 Glemte å si at jeg har bestilt denne: http://www.makeupalley.com/product/showreview.asp/ItemId=138113/Nourishing-Mascara-Base/Shiseido-/MascaraTror jeg får den til jul. Spent på å prøve. Har lest mye bra om den. Jeg bruker bare Kanebo Sensai volumizing black på grunn av at den ikke irriterer øynene. Kanebos mascara er så behagelig på, men den gir ikke helt Bambivipper. Håper denne basen fra Shiseido gjør vippene litt fyldigere uten å irritere øynene slik som vannfast mascara gjør.
Honey Dew Skrevet 18. desember 2015 #5 Skrevet 18. desember 2015 Jeg synes denne er fantastiskhttp://www.sephora.com/better-than-false-lashes-extreme-33-P392018
Banks Skrevet 18. desember 2015 #6 Skrevet 18. desember 2015 Bruk Castor olje om kvelden, det virker bra for meg. Jeg har brukt 800 kroners stimulash serum som irriterte øynene. Ok, jeg fikk litt bedre vipper, men Castor olje er bedre. Jeg bruker den oljen til mørke ringer under øynene også. Der hadde jeg brukt en veldig dyr krem, en 1000 kroners. Jeg er mer fornøyd med Castor olje enn disse dyre produktene.Castor olje heter lakserolje på norsk. Den har vært brukt for å få fart på magen. Du kjøper den på apoteket, Vita eller så har de den på blivakker.no. https://www.blivakker.no/product/200758/pukka-castor-oil-250-mlHer er link til en test av Castor olje og vippeserum: http://www.tv2.no/a/6340329signerer denne. Casteroil til både vipper og bryn!
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2015 #7 Skrevet 18. desember 2015 Serum er bare tull. Støtter forslaget om castorolje, det forlenger ikke som en vidunderkur (for det finnes ikke) men det tilfører hårene næring og fett som gir en illusjon om at de er tykkere og lengre.Du kan kjøpe en maskarakost til påføring, via ebay. Bruk hver kveld Kan også brukes på bryn.Tips til mascara er Maybeline colossal ! Den er den beste jeg har vært borti ! Anonymkode: 7b86a...377
candykiss Skrevet 19. desember 2015 #8 Skrevet 19. desember 2015 Jeg har samme problem med mine vipper, og har funnet ut at maskaraer som garanterer dådyr blikk, tykke lange fine vipper er totalt bortkastede penger. (Tro meg jeg har prøvd mange) Alt avhenger av om hvilke vipper du har I utgangspunktet. Har du en grei lengde fra naturens side, får du en illusjon av tykkere/lengre vipper når du påfører maskara. Jeg har brukt vippe extensions en god stund nå, ser veldig bra ut så lenge de er på, men sliter voldsomt på dine egne vipper. Jeg endte opp med små korte stubber og ble avhengig av og fylle på vippene hele tiden. Nå er jeg uten vippe extensions og har så og si ingen vipper igjen, men jeg bruker løsvipper I ny og ne når jeg vill føler meg ekstra fresh og fin. Kan ikke annet enn og si at jeg føler med deg, er kjipt med slike vipper:(
Prorsum Skrevet 20. desember 2015 #9 Skrevet 20. desember 2015 Jeg har slike vipper også, og har brukt den hvite og røde fra Loreal så lenge jeg kan huske (Lash extension?) Den er helt utrolig god. Også bruker jeg Maybelline Colossal over for volum.
Anwa Skrevet 21. desember 2015 #10 Skrevet 21. desember 2015 Som nevnt tidligere er det dessverre utgangspunktet som teller mest, har du veldig korte vipper så kommer du ikke inærheten av vippelengden til modellen på reklamen uansett hvor mye reklamen lover. Det jeg vil anbefale er at du lærer deg å bruke en vippetang. Det kan virke litt avskrekkende om du ikke har prøvd det tidligere, men det vil hjelpe veldig for deg som har korte vipper. Om du varmer den forsiktig opp i forkant vil det også gi bedre hold. Men her må du være forsiktig, bruk varmt vann og test varmen med rene fingre først, også på innsiden av armen eller på leppene før du tar den opp til øyet. Huden rundt øyet er veldig sart, så dette er vel et knep en kan prøve når en har gjort seg kjent med bruken av vippetang, ellers vil fallgruvene øke drastisk. Det jeg også har hørt mye godt om er fiber mascara, dette har jeg ikke prøvd selv, men det finnes tutorials på youtube og et raskt google søk vil kunne fortelle deg mer enn hva jeg kan.
Aleksandraa Skrevet 21. desember 2015 #11 Skrevet 21. desember 2015 Loréal Telescopic i Carbon Black (den sorte "flasken") er den beste mascaraen jeg noen gang har prøvd. Er litt bløt de første gangene man bruker den, men etter at man har brukt den et par ganger blir den helt super!
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2015 #12 Skrevet 23. desember 2015 du kan prøve sko krem som du putter på en kost/børste. det kan gi en fin effekt av lange vipper. Anonymkode: 72628...d64
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå