AnonymBruker Skrevet 22. november 2015 #1 Skrevet 22. november 2015 Jeg er en jente i tyveårene som har det litt vanskelig for tiden. Jeg skriver dette innlegget som anonym da jeg synes dette er litt personlig å skrive om. Jeg føler meg veldig lost i livet mitt akkurat nå, og opplever det vanskelig å glede seg over ting i hverdagen. Jeg føler meg mye lei meg og føler jeg har lite av verdi i livet mitt på tross av at jeg har en flott familie, gode venner og en grei jobb. Jobben jeg har er ok og det virker som om kollegene og sjefen min liker meg, men denne jobben er ikke noe jeg så for meg at jeg ville jobbe med og er fullstendig urelatert til det jeg studerte. Jeg vil gjerne finne en jobb jeg brenner for og er interessert i, men det er vanskelig å få jobber innen det jeg studerte. Jeg flyttet for å begynne i jobben jeg nå har, og har blitt en del av en flott venninnegjeng her. Jeg har alltid mye sosialt å gjøre, men merker at jeg ofte føler meg tom inni meg når jeg er ute på noe med andre. Det er rett og slett vanskelig å kose seg, og jeg føler jeg må tvinge meg selv til å smile og le med de andre. Jeg bekymrer meg mye for fremtiden og for livet mitt generelt. Det er liksom ikke noe jeg ser frem til, og jeg føler bare at det på en måte er noe som mangler for meg. Jeg vet liksom ikke hvem jeg er og hva jeg vil. Jeg tror grunnen til at jeg føler det slik er rett og slett at jeg ikke har funnet noe jeg føler er viktig i livet. Jeg har liksom ingen god grunn til å stå opp om morgenen. Etter at jeg ble ferdig med universitetet var jeg bare så usikker på hva jeg ville gjøre, hvilken retning jeg burde ta at jeg egentlig bare aksepterte det første jobbtilbudet jeg fikk, men denne jobben er jo ikke noe jeg egentlig er så fornøyd med. Jeg vet ikke egentlig hva jeg vil med dette innlegget, bortsett fra at jeg gjerne vil få ut det jeg tenker på uten å måtte plage venner og familie med dette. Dersom andre har råd eller innspill til meg ville jeg satt mye pris på det. Anonymkode: ab7de...893
Jeffz Skrevet 23. november 2015 #2 Skrevet 23. november 2015 Kanskje det vil hjelpe litt å finne deg en hobby eller gjøre noe på fritiden som du liker/lærer deg å like? Tror også det kommer mer naturlig å slappe av og være deg selv du finner noen venner som har samme hobby/interesser om dere ikke har det?Ellers går det jo å studere ved siden av jobb ellerno om det er en annen retning du vil ta isteden. Ellers tror jeg en samtale med terapeut eller psykolog ville vært bra? Kanskje lettere å "finne" deg selv med en som dytter deg litt i gang.
Gjest O.G. Skrevet 23. november 2015 #3 Skrevet 23. november 2015 Du får begynne å skrive, du er sikkert din generasjons stemme.
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2021 #4 Skrevet 26. juli 2021 Heia! kom over innlegget ditt da jeg er på et liknende sted akkurat nå. Ser det er noen år siden. Hvordan går deg med deg? Hva hjalp deg videre? Anonymkode: 8d062...bf3 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå