AnonymBruker Skrevet 22. november 2015 #1 Skrevet 22. november 2015 Hvor ofte hadde dere sex da dere prøvde/hadde sluttet på prevensjon/sluttet å forhindre å bli gravid? Anonymkode: e9d96...8b8
Vattenflaska Skrevet 22. november 2015 #2 Skrevet 22. november 2015 Vi prøvde først å ha sex hver annen dag, det ble slitsomt for meg da Når jeg visste mer nøyaktig når jeg hadde eggløsning så fokuserte vi på å ha sex dagene rundt eggløsning, da klaffe det etter 2 måneder! Sammenlagt prøvde vi i 9 måneder.
Favole Skrevet 22. november 2015 #3 Skrevet 22. november 2015 Når vi hadde lyst. Pliktsex var høyst uaktuelt. 1
AnonymBruker Skrevet 23. november 2015 #4 Skrevet 23. november 2015 Ha sex når dere har lyst da blir det bedre orgasme og enklere å bli gravid og gøyere når du blir det Anonymkode: 0c62c...8ed 1
AnonymBruker Skrevet 23. november 2015 #5 Skrevet 23. november 2015 Vi hadde samleie annen hver dag eller hver tredje dag, spørs litt når vi hadde lyst og orket. Anonymkode: 2311a...25d
Gjest Gjest_Allis Hagtorn Skrevet 23. november 2015 #6 Skrevet 23. november 2015 Litt for ofte ifølge anbefalinger Etter en 6-7 mnd kuttet vi litt bevisst ned til annenhver dag rundt EL siden det var anbefalt og jeg følte tiden begynte å bli litt langdryg.Den måneden det klaffet hadde vi sex tilfeldigvis nøyaktig på det tidspunktet EL var på topp, sånn på klokkeslettet liksom.Pliktsex var ikke ønskelig, men så var ikke behovet der heller.
AnonymBruker Skrevet 23. november 2015 #7 Skrevet 23. november 2015 Annenhver dag, uansett. Har PCO så eggløsning visste jeg aldri når jeg hadde. Tempet, men da vet man bare at man har hatt det. Eggløsningstester slo ut mange ganger i løpet av en syklus så det var heller ikke noe å stole på. Anonymkode: cd39f...27b
Gjest Runforit Skrevet 23. november 2015 #8 Skrevet 23. november 2015 Jevnt og trutt, men annenhver dag under EL. Klaffet på 2.gangen :)
mimmis25 Skrevet 23. november 2015 #9 Skrevet 23. november 2015 Hver dag rundt eggløsning, ca 4-5 dager på rad.Positiv test allerede etter første prøveperiode :-)
AnonymBruker Skrevet 24. november 2015 #10 Skrevet 24. november 2015 Vi hadde vel sex en gang om dagen/annenhver dag. Har bare alltid vært sånn, la ikke om noen vaner når vi bestemte oss for å slutte på prevensjon. Ble gravid i en periode hvor vi bodde fra hverandre i 2 mnd pga jobb. Møttes 2 dager i løpet av denne perioden, og den ene dagen satt det tydeligvis Anonymkode: 0819b...06f
AnonymBruker Skrevet 24. november 2015 #11 Skrevet 24. november 2015 Ofte i starten. Minimum annenhver dag. Men ettersom månedene gikk dabbet det av. Vi prøvde så å si hver måned og hadde nok sex til at vi skulle treffe. Allikevel ble testene negative. Jeg skjønner at folk har ulikt behov, men for oss som har vært sammen en god del år er det mye å ha sex hver-til annenhver dag. Man lever et stressende og hektisk liv rett og slett. Det betyr ikke at vi er mindre glad i hverandre. Jeg ble til slutt gravid den måneden hvor vi kun hadde sex lørdag morgen, lørdag kveld, søndag morgen, søndag kveld. That's it. 4 ganger. Da hadde jeg vært hos gyn dagen før og hun målte egget til å være klar for avreise og ba oss kose oss den helgen. Da jeg kom hjem den dagen var gyn kjente jeg et stikk og tenkte at "SHIT, der slapp det. Uff, da er vi for seine igjen ". Hadde ikke håpet og ble derfor svært overrasket over at testen viste positiv. Anonymkode: e1a1b...281
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå