AnonymBruker Skrevet 22. november 2015 #1 Skrevet 22. november 2015 Dette er ikke ment som noen ny penistråd, og men det kunne jo vært litt interessant å høre hva dere har å si om dette.Har vært litt sammen med en jente som jeg har likt godt. Veldig hyggelig, ikke noen bimbo eller noe slikt, helt vanlig jente med ok utseende og en tilsynelatende fin personlighet.Vi havnet til køys for noen kvelder siden, og da oppstod det en situasjon som var merkelig. Det var tydelig at noe ikke helt falt i smak, og det ble en fort en veldig lunken affære. Det var som om interessen hennes gikk fra 100 til 0 på 30 sekunder. Jeg spurte henne selvsagt hva som var galt, og etter litt frem og tilbake så kom det frem at hun ikke var helt tilfreds med størrelsen på kuken min.Da takket jeg for meg og gikk selvsagt. Men jeg tror jeg er ganske normalt utstyrt, 17 cm lengde/12,5 omkrets. Skal legge til at det ikke er noe annet ved meg som skulle få noen til å miste appetitten til de grader. Ren og velstelt, helt vanlig kropp. Nå får ikke jeg noe varig traume av dette, men er det flere her som synes dette var "litt spesielt"? Anonymkode: fa1c3...71b
AnonymBruker Skrevet 22. november 2015 #2 Skrevet 22. november 2015 Litt spesielt? Synes det var dritfrekt! Det er godt at du ikke tar skade av dette, nå er jeg jente, men kan ikke si jeg hadde taklet det like bra. Hadde nok tatt tid før jeg turte å ta av meg klærene foran noen igjen. Drit i henne, og finn ei kjekk jente:) Anonymkode: be09f...2ed 2
AnonymBruker Skrevet 22. november 2015 #3 Skrevet 22. november 2015 Lol.Hvordan kjentes det for deg? Noe motstand, eller var du "lost in space" når du dyppet henne? Anonymkode: b32b8...c80
AnonymBruker Skrevet 23. november 2015 #4 Skrevet 23. november 2015 Hvordan kom det fram at det gjaldt størrelsen på kukken din? Hva sa hun?Er ikke sikkert at det gjalt det med mindre hun sa det ordrett, som isåfall er ganske hensynsløst av hun..Man kanskje den var for stor rett og slett? For noen jenter er 17 cm mye, hvis de er vant med 12 fra før foreksempel.Må samtidig innrømme at jeg har reagert sånn selv.Mistet all tenning og lyst og tenkt "så utrolig skuffende, dette gir ikke meg noe så det gidder jeg ikke" etter jeg har kjent (runket) eller sett penisen (erigrert) og den har vært altfor liten...Sier såklart ikke at det er størrelsen,finner på en annen unnskyldning som at jeg fikk hekseskudd eller ble uvel eller har mensen eller må tidlig opp Anonymkode: 1700d...266
AnonymBruker Skrevet 23. november 2015 #5 Skrevet 23. november 2015 Lol.Hvordan kjentes det for deg? Noe motstand, eller var du "lost in space" når du dyppet henne?Anonymkode: b32b8...c80Dyppet henne??? Anonymkode: 913d6...cd4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå