Gå til innhold

Litt spesielt?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Dette er ikke ment som noen ny penistråd, og men det kunne jo vært litt interessant å høre hva dere har å si om dette.

Har vært litt sammen med en jente som jeg har likt godt. Veldig hyggelig, ikke noen bimbo eller noe slikt, helt vanlig jente med ok utseende og en tilsynelatende fin personlighet.

Vi havnet til køys for noen kvelder siden, og da oppstod det en situasjon som var merkelig. Det var tydelig at noe ikke helt falt i smak, og det ble en fort en veldig lunken affære. Det var som om interessen hennes gikk fra 100 til 0 på 30 sekunder. Jeg spurte henne selvsagt hva som var galt, og etter litt frem og tilbake så kom det frem at hun ikke var helt tilfreds med størrelsen på kuken min.

Da takket jeg for meg og gikk selvsagt. Men jeg tror jeg er ganske normalt utstyrt, 17 cm lengde/12,5 omkrets. 

Skal legge til at det ikke er noe annet ved meg som skulle få noen til å miste appetitten til de grader. Ren og velstelt, helt vanlig kropp. Nå får ikke jeg noe varig traume av dette, men er det flere her som synes dette var "litt spesielt"?

Anonymkode: c1e9b...271

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du blir nok litt for tynn for de fleste jenter dessverre.

Anonymkode: 448f3...f6d

Skrevet

Du blir nok litt for tynn for de fleste jenter dessverre.

Anonymkode: 448f3...f6d

Med tanke på att gjennomsnitt omkrets er 11.6, vil det si att det heller bikker andre veien.

• Liker 5
Skrevet

Det der er ikke bare litt spesielt, det er veldig spesielt! :P 

Anonymkode: fd5ac...542

• Liker 5
Skrevet

Hørtes spesielt ut.

Det er normalt å ha preferanser, men siden folk flest tenner på noen pga mange ulike faktorer så hadde jeg nesten regnet med at det måtte en veldig liten penis til for å få en slik reaksjon.

Noen vil sikkert si at hun må være vid som mener du er liten, men det er ikke sikkert det er tilfelle. Ulike peniser gir ulik følelse. Liker man følelsen av at det fylles helt opp slik at det føles som om man skal "sprekke" så vil man foretrekke en større penis selv om man kanskje er normal trang. Selv skal det ikke så mye til før en penis føles for stor. Det betyr ikke at jeg er unormalt trang. Bare at jeg syns det er ubehagelig når det blir for mye friksjon.

Anonymkode: e8540...1a4

Skrevet

Lol.
Hvordan kjentes det for deg? Noe motstand, eller var du "lost in space" når du dyppet henne?

Anonymkode: 2cdad...d10

Skrevet

Hvorfor heter alle anonymbruker på dette forumet? Virker som det er en person som skriver her og som svarer seg selv. Skummelt :/  Anonymbruker med over to millioner kommentarer og over tre millioner likes?! 

Skrevet

Med tanke på att gjennomsnitt omkrets er 11.6, vil det si att det heller bikker andre veien.

Sorry for å spore av, men :rodmer: infected mushroom

• Liker 1
Skrevet

Veldig spesielt men nå slipper du jo å bruke mer tid på den dama. Aldri så galt at det ikke er godt for noe ;)

• Liker 1
Skrevet

Hvordan kom det fram at det gjaldt størrelsen på kukken din? Hva sa hun?

Er ikke sikkert at det gjalt det med mindre hun sa det ordrett, som isåfall er ganske hensynsløst av hun..

Man kanskje den var for stor rett og slett? For noen jenter er 17 cm mye, hvis de er vant med 12 fra før foreksempel.
Kanskje hun ikke følte det ble riktig allikevel og at det ikke hadde noe med selve penisen å gjøre men du oppfattet det slik?

Må samtidig innrømme at jeg har reagert sånn selv.

Mistet all tenning og lyst og tenkt "så utrolig skuffende, dette gir ikke meg noe så det gidder jeg ikke" etter jeg har kjent (runket) eller sett penisen (erigrert) og den har vært altfor liten...

Sier såklart ikke at det er størrelsen,

finner på en annen unnskyldning som at jeg fikk hekseskudd eller ble uvel eller har mensen eller må tidlig opp

Anonymkode: c5a21...1e3

Skrevet (endret)

Hvis ikke, er vaginaen hennes noe utenom det helt vanlige. Vær glad du finner deg ei med normal vagina du. De fleste blir bunnet av 15 cm, og når du i tillegg har over snittet tykk, så klarer jeg ikke å ta denne tråden seriøst. 

Anonymkode: 17520...ff4

Endret av Bond
  • Liker 1
Skrevet

Hørtes spesielt ut.

Det er normalt å ha preferanser, men siden folk flest tenner på noen pga mange ulike faktorer så hadde jeg nesten regnet med at det måtte en veldig liten penis til for å få en slik reaksjon.

Noen vil sikkert si at hun må være vid som mener du er liten, men det er ikke sikkert det er tilfelle. Ulike peniser gir ulik følelse. Liker man følelsen av at det fylles helt opp slik at det føles som om man skal "sprekke" så vil man foretrekke en større penis selv om man kanskje er normal trang. Selv skal det ikke så mye til før en penis føles for stor. Det betyr ikke at jeg er unormalt trang. Bare at jeg syns det er ubehagelig når det blir for mye friksjon.

Anonymkode: e8540...1a4

Ei som er trang vil føles ut som hun sprekker av størrelsen til ts. Belive me:fnise:

• Liker 1
Skrevet

Det er veldig spesielt! Joda, man kan ha preferanser, men en helt gjennomsnittlig (pluss/minus litt) penis og en helt gjennomsnittlig (pluss/minus litt) vagina bør da være innafor for de fleste, spesielt når man holder på med personen og det ikke bare er ONS. Man tenner da på personen også, ikke bare på det vedkommende har i buksa. Jeg har aldri reagert spesielt på penisen til noen jeg har ligget med, og ingen har noen gang reagert spesielt på mitt underliv/pupper. Når jeg leser om slikt på KG lurer jeg alltid på 1) hvor dere finner disse menneskene eller 2) prøver dere alle bare å sette det andre kjønn i et dårlig lys?

• Liker 3
Skrevet

Det er veldig spesielt! Joda, man kan ha preferanser, men en helt gjennomsnittlig (pluss/minus litt) penis og en helt gjennomsnittlig (pluss/minus litt) vagina bør da være innafor for de fleste, spesielt når man holder på med personen og det ikke bare er ONS. Man tenner da på personen også, ikke bare på det vedkommende har i buksa. Jeg har aldri reagert spesielt på penisen til noen jeg har ligget med, og ingen har noen gang reagert spesielt på mitt underliv/pupper. Når jeg leser om slikt på KG lurer jeg alltid på 1) hvor dere finner disse menneskene eller 2) prøver dere alle bare å sette det andre kjønn i et dårlig lys?

Tenker også at mange er ute etter å provosere, eller sette det andre kjønnet i dårlig lys. Nekter å tro at kvinner er så overfladiske at de er misfornøyd med noe som er over snittet bra. Isåfall kan de jo ta en titt i speilet å spørre seg om de selv er så perfekt. Sånne mennesker vil man ikka ha noe å gjøre med uansett tenker jeg..

• Liker 2
Skrevet

Tenker også at mange er ute etter å provosere, eller sette det andre kjønnet i dårlig lys. Nekter å tro at kvinner er så overfladiske at de er misfornøyd med noe som er over snittet bra. Isåfall kan de jo ta en titt i speilet å spørre seg om de selv er så perfekt. Sånne mennesker vil man ikka ha noe å gjøre med uansett tenker jeg..

Enig med deg i det. Jeg har i alle fall aldri droppet en mann pga størrelsen på penisen hans, og det har ingen jeg kjenner heller. Nekter å tro at det er vanlig praksis!

Skrevet

Ts her. 

troller ikke. Og er heller ikke ut etter å henge ut jenter/kvinner generelt. Har bare hyggelige erfaringer med jenter, jeg. Dette tilfellet var unntaket. 

Hadde bare lyst til å høre hva dere syntes om en slik oppførsel, har ingen annen agenda. Beklager hvis noen blir skuffet over å høre det.

Anonymkode: c1e9b...271

Skrevet

Sorry for å spore av, men :rodmer: infected mushroom

symphonatic 😉

Skrevet

Hvorfor heter alle anonymbruker på dette forumet? Virker som det er en person som skriver her og som svarer seg selv. Skummelt :/  Anonymbruker med over to millioner kommentarer og over tre millioner likes?! 

:laugh: Hvem som helst kan poste som AB om de vil. Du også.

Anonymkode: 1e9a4...4d4

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...