AnonymBruker Skrevet 22. november 2015 #1 Skrevet 22. november 2015 Eller en som kjøper seg alt han vil i hvertfall.. Det er da mannen min det gjelder. Hvert eneste år sliter jeg skikkelig med å finne på hva man skal kjøpe til han fordi han ellers i året kjøper alt han har lyst på.Jeg kunne gjerne ha gitt f.eks en weekendtur, men jeg er gravid og kan ikke reise noen steder på mange måneder. Han trenger ikke klær eller elektroniske duppedingser, leser ikke bøker, ser ikke filmer, har ingen spesielle hobbier, osv. Ikke er det noen arrangementer i nærheten som han vil på heller. Hva kan man da finne på? Noen som har et godt generelt tips? Anonymkode: b94a2...736
Gjest Herr Heftig Skrevet 22. november 2015 #4 Skrevet 22. november 2015 Eller en som kjøper seg alt han vil i hvertfall.. Det er da mannen min det gjelder. Hvert eneste år sliter jeg skikkelig med å finne på hva man skal kjøpe til han fordi han ellers i året kjøper alt han har lyst på.Jeg kunne gjerne ha gitt f.eks en weekendtur, men jeg er gravid og kan ikke reise noen steder på mange måneder. Han trenger ikke klær eller elektroniske duppedingser, leser ikke bøker, ser ikke filmer, har ingen spesielle hobbier, osv. Ikke er det noen arrangementer i nærheten som han vil på heller. Hva kan man da finne på? Noen som har et godt generelt tips? Anonymkode: b94a2...736De beste gavene er de man ikke vet at man trenger.Hva med å finne et skikkelig fint plagg i hans stil?
AnonymBruker Skrevet 22. november 2015 #5 Skrevet 22. november 2015 Hva med gavekort på en restaurant for dere 2? Lag et fint kort og skriv at dette er et gavekort på valgfri restaurant Klær er alltid fint å få syns jeg. Om du ikke vet hva han liker så er jo gavekort veldig greit. Anonymkode: 61b8d...7e2 1
AnonymBruker Skrevet 22. november 2015 #6 Skrevet 22. november 2015 Noe eksklusivt. Type noe som er veldig godt, men for dyrt til at man unner seg det selv. Slik som konfekt, sjokolade, drikke (vin, kaffe, te m.m.), skinke, ost, osv. Kan også være noe som gjør godt slik som profesjonell massasje. Anonymkode: d0900...55f
AnonymBruker Skrevet 22. november 2015 #7 Skrevet 22. november 2015 Sjekk ut nærmeste konserthus om det kan være noen spennende konserter på nyåret.. Er jo andre ting enn konserter også, feks. humorshow! Det er jo kjempegøy Hvis du har råd til weekendtur, så har du kanskje råd til å gi ham (dere) en natt/helg på spahotell? Eller en time på parspa eller parmassasje Tips til konkrete ting.. Hva med en fin turkniv? Et fitbit treningsarmbånd? En pen klokke? En pen ullgenser? Anonymkode: a778d...217 1
romeosa Skrevet 24. november 2015 #8 Skrevet 24. november 2015 Hmmm... Har en lignende situasjon selv I År får han konsertbillett, hjemmelaget kalender og pjamasbukse/ eller Mjød, faktisk!.Jeg hadde kanskje gitt en kurv med juleøl, spekemat, andre ting han liker, ullsokker, gavekort, gavekort på feks massasje eller yndlingsmiddag med vin til, ja...) Alle slags sånne ting er jo koselig Kanskje noe "Nødvendig" som spylerveske, shampo, barberblader osv
AnonymBruker Skrevet 24. november 2015 #9 Skrevet 24. november 2015 Avtal å ikke gi hverandre gaver. Skriv et langt kjærlighetsbrev til ham. Billetter til en forestilling. Anonymkode: b92f5...377 2
AnonymBruker Skrevet 25. november 2015 #10 Skrevet 25. november 2015 En lampe eller møbel til huset? Ullundertøy. Kokkekniv. Anonymkode: 734f9...a6e
MissLucy Skrevet 26. november 2015 #11 Skrevet 26. november 2015 Eller en som kjøper seg alt han vil i hvertfall.. Det er da mannen min det gjelder. Hvert eneste år sliter jeg skikkelig med å finne på hva man skal kjøpe til han fordi han ellers i året kjøper alt han har lyst på.Jeg kunne gjerne ha gitt f.eks en weekendtur, men jeg er gravid og kan ikke reise noen steder på mange måneder. Han trenger ikke klær eller elektroniske duppedingser, leser ikke bøker, ser ikke filmer, har ingen spesielle hobbier, osv. Ikke er det noen arrangementer i nærheten som han vil på heller. Hva kan man da finne på? Noen som har et godt generelt tips? Anonymkode: b94a2...736år om annet har vi droppet presang til hverandre, og heller brukt de pengene på noe vi ønsker oss, og velger, sammen. Virker mer fornuftig, siden vi har fullstendig felles økonomi. Men det er viktig at det ikke er noe "nyttig". Elektronikk er utenfor. Kunst er innenfor.
AnonymBruker Skrevet 26. november 2015 #12 Skrevet 26. november 2015 En sparegris? Anonymkode: af55e...a74
Drizzt Skrevet 29. november 2015 #13 Skrevet 29. november 2015 Opplevelse! Spa behandling, diverse kurs, noe annet morsomt, nyttig eller avslappende, de kan være med på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå