AnonymBruker Skrevet 22. november 2015 #1 Skrevet 22. november 2015 Hvis du fikk være mann for en dag, hva ville du gjørt? Anonymkode: 727f4...367
Mona Sax Skrevet 28. november 2015 #2 Skrevet 28. november 2015 Etter å ha stått og tisset, og tatt meg en kjapp runk (bare for å få det mest innlysende ut av veien), ville jeg tilbragt dagen sammen med andre menn, og fått et bedre inntrykk av hvordan de er når damer ikke er tilstede. 1
Mona Sax Skrevet 28. november 2015 #4 Skrevet 28. november 2015 Mottatt en blow-job, hand-job, osv. Oyes, jeg måtte ha testet dette også. :D Hmmmm... og kanskje besøkt en homsebar?
Silfen Skrevet 28. november 2015 #5 Skrevet 28. november 2015 Tror jeg ville gått på byn og sett hvordan sjekking differensierer seg for menn vs kvinner.
Gjest Belle âme Skrevet 28. november 2015 #6 Skrevet 28. november 2015 RunkaSikkert mottatt ein bjGått i gymmen for å sjekke kor sterk eg har blitt.Målt meg for å sjekke kor høg eg har blitt.Sjekka opp kvinnfolk.Kjøpt masse manneklær til eg blir jente igjen!
nelipot Skrevet 28. november 2015 #7 Skrevet 28. november 2015 Oyes, jeg måtte ha testet dette også. :D Hmmmm... og kanskje besøkt en homsebar? Hva har du tenkt å gjøre på den homsebaren? Titte eller noe mer?
Mona Sax Skrevet 29. november 2015 #9 Skrevet 29. november 2015 Hva har du tenkt å gjøre på den homsebaren? Titte eller noe mer? Hadde nok gått for full pakke, hehe. xD
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå