Gå til innhold

Flere her som har opplevd at eksen til h*n man er sammen med/dater LIGNER på deg ..?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har opplevd nå i 3 tilfeller at eksen til han jeg dater/ er sammen med faktisk ligner på meg. Og da er det snakk om hårfrisyre, ansiktstrekk, og figur. Er dette rene tilfellen, eller er det faktisk slik at man tiltrekkes av en type person når det kommer til utseendet ?

Har dere andre her opplevd det ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Haha, jaaa!! Jeg datet en fyr, som til slutt ble sammen med eksen igjen. Vi ligna faktisk veldig med hår og ansiktstrekk.

Anonymkode: 73a4d...a69

Skrevet

Yes, har opplevd det! Gjorde meg bare usikker på hans følelser ovenfor meg. Likte han meg fordi han likte MEG eller var det at jeg minnet om eksen som dumpet han, så han så en slags reserve i meg ?:unsure:

Anonymkode: 5b3ae...c6f

Skrevet

Ja! Har opplevd dette 2 ganger. Hun ene var prikk lik meg, det var ganske skummelt egentlig. Exen til en annen var også ganske lik i trekkene. Litt freaky. Begge 2 var meget pene vil jeg si. 

Anonymkode: 7daf3...064

Skrevet

Eksen min sine ekser lignet ikke noe særlig på meg, der var ei frøken som var litt lik meg personlighetsmessig (slik han fortalte). Når jeg så henne så jeg at stil og holdning var litt lik, men det var det. Heldigvis. :P 

Anonymkode: 11897...52a

Skrevet

Er ikke det veldig veldig vanlig da? Man har jo sin "smak"  ;)

Selv ser jeg likheter mellom alle jeg har vært sammen med

og min ene eks fant seg også en med langt mørkt hår og samme annsiktsform og kropp som meg,
min andre eks fant seg en som hadde samme type smil, stil og personlighet som meg.

En mannlig venn av meg, jeg har kjent han gjennom tre kjærester , og alle de tre kunne omtrent vært i slekt, samme hårklipp, stil, høyde, hårfarge, munn, tenner, øyne alt !

Anonymkode: 9200a...97a

• Liker 1
Skrevet

Ja. Jeg var skremmende lik eksen til min siste date. Flere som reagerte på dette. 

Men om jeg går tilbake på mine ekser så er det veldig få som ligner på hverandre. Kanskje unntatt kroppsbygning da jeg liker slanke menn. 

Anonymkode: 4e3a7...c78

Skrevet

Er ikke det veldig veldig vanlig da? Man har jo sin "smak"  ;)

Selv ser jeg likheter mellom alle jeg har vært sammen med

og min ene eks fant seg også en med langt mørkt hår og samme annsiktsform og kropp som meg,
min andre eks fant seg en som hadde samme type smil, stil og personlighet som meg.

En mannlig venn av meg, jeg har kjent han gjennom tre kjærester , og alle de tre kunne omtrent vært i slekt, samme hårklipp, stil, høyde, hårfarge, munn, tenner, øyne alt !

Anonymkode: 9200a...97a

Jeg vet ikke hvor vanlig det er akkuratt. Folk jeg har datet/ vært sammen med har alle sammen vært veldig ulike. F.eks så var han ene blond, han andre mørk. Tipper at det eneste de har til felles er vel at de alle har vært ganske høye. Er nok det som er min greie :fnise:

Skrevet

Eneste spesifikke fellestrekk jeg har sett var vært hårfarge og hårtype. Så da er det isåfall i personligheten det meste ligger om det finnes likheter.

Selv har faktisk alle vært forskjellig i utseende av de jeg har datet. I personlighet har de en del fellestrekk, men det er fordi jeg var et par "typer" jeg foretrekker.

Skrevet

Min første kjæreste giftet sEg med ei som er utrolig lik meg i ansiktstrekk og kroppsfasong. 

Jeg ble veldig overrasket når jeg så henne første gang. Slik jeg ser det av andre som har svart, virker det nesten vanlig? 

Anonymkode: 9d644...7e4

Skrevet

Barndomskjæresten min er for øyeblikket sammen med sin fjerde dame med navn Christine, inkludert meg :P Når jeg tenker over det, så er det nok noen fellestrekk mellom oss også ja.. 

Anonymkode: e13dd...b59

Skrevet

Pappa sin samboer er defintivt den samme typen som mamma utseendemessig. Jeg husker også at en kompis plutselig fikk en kjæreste som lignet mer på meg enn de blondinene han vanligvis likte. Senere fikk jeg høre at han hadde varme følelser for meg. 

Anonymkode: 75ffc...902

Skrevet

Hvis jeg begynner å se på de jeg har datet/vært kjæreste med, er de egentlig ganske forskjellige :P noen litt overvektige, noen høye og tynne, noen middels. Et par hadde rødt hår, men de fleste hadde brunt hår. Nå har de to siste jeg har datet vært skalla, med "tredagers"-skjegg. 

Så vet ikke jeg.. men jeg er mørk selv (mørk i huden altså), og jeg har lagt merke til at nesten alle de gutta som går etter meg, har ekser som også har vært mørke i huden. Men de har ikke lignet noe spesielt på meg annet enn samme hudfarge da. 

Anonymkode: f3d4d...29a

Skrevet

Jeg har opplevd nå i 3 tilfeller at eksen til han jeg dater/ er sammen med faktisk ligner på meg. Og da er det snakk om hårfrisyre, ansiktstrekk, og figur. Er dette rene tilfellen, eller er det faktisk slik at man tiltrekkes av en type person når det kommer til utseendet ?

Har dere andre her opplevd det ?

Nei, ex'enes nye damer ligner ikke på meg og de er sikkert lettere å være i lag med men ikke penere...

Mine kjærester har ingen fellestrekk utseendemessig men de har noe felles: de er solide, sterke og har et sunt og fint lynne.

Anonymkode: 55170...116

Skrevet

Nei, ex'enes nye damer ligner ikke på meg og de er sikkert lettere å være i lag med men ikke penere...

Mine kjærester har ingen fellestrekk utseendemessig men de har noe felles: de er solide, sterke og har et sunt og fint lynne.

Anonymkode: 55170...116

Lynne? Du er glad i hunder, skjønner jeg :ler:

Nå er jeg singel, men kan ikke si jeg har sett noe mønster i dette med mine ekser eller eksers kjærester. De jeg har vært sammen med, likner overhodet ikke på hverandre, verken i utseende eller personlighet.

Anonymkode: 714c3...fe7

• Liker 1
Skrevet

Hmm, nå måtte jeg tenke etter.

Min samboers ekser er veldig ulike meg i utseendet. "Røffere" på en måte, og verken hårfarge eller ansiktstrekk er likt. Helt annen stil, og ganske ulike personligheter også etter hva jeg har fått inntrykk av. 

Min ekskjærestes nye dame er heller ikke særlig lik på meg. Eneste fellestrekk jeg kan se, er vel at vi begge er ganske lyse i fargene. Men høyde, ansiktstrekk og stil er ulikt.

Min nåværende samboer og ekskjæresten min ligner heller ikke. De er begge høye og slanke, men that's it. Veldig ulike i personlighet også. 

Så for meg så stemmer ikke teorien :P Men jeg har faktisk observert det hos enkelte venner, at de velger samme type person hver gang og har en veldig sterk preferanse for visse typer trekk. Personlig har jeg ikke så utpreget smak når det gjelder det motsatte kjønn, men kan bli forelsket i veldig ulike folk, så det er vel der det ligger.

Anonymkode: 33506...bb1

Gjest cheshirecat
Skrevet

..ja..? Ser på det som vanlig. Mine tidligere partnere har også likhetstrekk.. Både uttapå og inni... Hadde sett på det spm

mer merkelig viss kjæresten min hadde ex'er som hadde ingenting til felles med Meg 

Gjest Chauve-Souris
Skrevet (endret)

...

Endret av Chauve-Souris
Skrevet

Datet en mann som akkurat var blitt skilt. Fikk hakeslepp når jeg så jeg var en ti år yngre utgave av ekskona.... Flere venner kommenterte det etterhvert.  

Anonymkode: d572f...925

Skrevet

Er tydeligvis mer vanlig enn det jeg trodde..😳😳

image.jpg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...