AnonymBruker Skrevet 22. november 2015 #1 Del Skrevet 22. november 2015 Ja, hvor får man kjøpt dette? Anonymkode: 91bef...2aa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mykemule Skrevet 22. november 2015 #2 Del Skrevet 22. november 2015 Har kjøpt hos Kremmerhuset for en mnd siden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. november 2015 #3 Del Skrevet 22. november 2015 Ja, hvor får man kjøpt dette?Anonymkode: 91bef...2aaNarvesen har cognac-konfektbiter som selges løst (innpakket i sølvpapir Hvor er MOZART-KULENE forresten blitt av? Anonymkode: fedc9...bd8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ajarRun Skrevet 22. november 2015 #4 Del Skrevet 22. november 2015 Er det alkohol i disse da? Hvor mange for å bli full? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. november 2015 #5 Del Skrevet 22. november 2015 Takker :) Anonymkode: 91bef...2aa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PaperFlower Skrevet 22. november 2015 #6 Del Skrevet 22. november 2015 Åh, har ikke smakt det siden jeg var barn og jeg var på besøk hos tanten min og jeg tok feil sjokolade ved et uhell.Fikk plutselig skikkelig lyst på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salka Skrevet 23. november 2015 #7 Del Skrevet 23. november 2015 Er det alkohol i disse da? Hvor mange for å bli full?Du blir nok kvalm leeeeenge før du blir full. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lady Mondegreen Skrevet 24. november 2015 #8 Del Skrevet 24. november 2015 Hvor er MOZART-KULENE forresten blitt av?Anonymkode: fedc9...bd8Det finnes på min lokale Meny, i alle fall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lady Mondegreen Skrevet 24. november 2015 #9 Del Skrevet 24. november 2015 Er det alkohol i disse da? Hvor mange for å bli full?Jeg kjenner det godt etter en tre–fire stykker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emera Skrevet 24. november 2015 #10 Del Skrevet 24. november 2015 Noen som har sett cognackuler med mørk sjokolade? På sjokoladebutikken her har de lys og hvit, men mørk har jeg ikke sett på mange år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. november 2015 #11 Del Skrevet 24. november 2015 Hvor er MOZART-KULENE forresten blitt av?Anonymkode: fedc9...bd8europris har nå til jul hvertfall Anonymkode: ef8d4...953 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå