AnonymBruker Skrevet 22. november 2015 #1 Skrevet 22. november 2015 Et nært familiemedlem, gift med flere barn reiser på turer hvor h*n bruker kokain. Det skjer ca 2-3 ganger i året. H*n er skilt og har barna 50/50. Det har skjedd at h*n har reist bort en av helgene h*n har hatt barna. Barna vet ikke noe om dette. Denne personen har god jobb og orden på livet sitt.Burde jeg reagere på dette, si noe? Jeg har forsøkt med det ble ikke tatt godt i mot. Fikk klar beskjed om å ikke bry meg. Hva tenker dere? Anonymkode: e785a...5e0
Gjest incognita Skrevet 22. november 2015 #2 Skrevet 22. november 2015 Jeg vet ikke hva som er verst, at hun eller han bruker kokain, eller at h*n er gift med flere barn.
Kuleku Skrevet 22. november 2015 #5 Skrevet 22. november 2015 Jeg sa i fra til den personen det gjaldt. At jeg er redd h*n skal få problemer... 😳 Vi har begge brukt en del stoff før vi fikk barn, da var det mye festing. Men det ser ut til at denne personen har fått smaken på kokain igjen, jeg er redd det kommer til å "balle" på seg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå