AnonymBruker Skrevet 22. november 2015 #1 Skrevet 22. november 2015 Jeg hadde en bestekompis jeg kjente i over lang lang tid. Tidligere har både jeg vært over hos han, å han har sovet over hos meg, men aldri har noe som helst skjedd tidliger. Sist helg var vi på fest sammen, og jeg lå over hos han. Jeg har alltid stolt på han og tenkte ikke at det ville bli noe problem å ligge over til han.Jeg la meg med pysjen på, men han begynte å ta på meg selv om jeg sa at jeg ikke ville gjøre noe som helst med han. Vi kysset etterhvert, som jeg var med på. Og jeg endte opp naken og han fingret meg som jeg også var med på til slutt. Men jeg var alltid klar på det at jeg ikke ville ligge med han og ikke ville gjøre noe annet.Han var en god del sterkere enn meg og holdt meg fast. Jeg prøvde å komme meg unna å var fortsatt like klar til han på at vi ikke skulle gjøre noe mer. Han hørte ikke på meg og holdt meg fast og gjorde det alikevell.Føler jeg på en måte har litt skyld i dette selv. Men fortsatt ville jeg ikke ligge med han, og det visste han. Så lurer jeg på om dette er noe å anmelde? Jeg tenkte først at jeg bare skulle la det ligge, men ettersom har har vært idiot nå i ettertid og tatt så lett på det, som at det ikke var noe galt i å gjøre det tenker jeg kanskje å anmelde.Jeg har bevis gjennom meldinger hvor han skriver at alt var sant og han voldtok meg. Burde jeg la det ligge eller gjøre noe med det? Anonymkode: 5c9e7...56f
AnonymBruker Skrevet 22. november 2015 #2 Skrevet 22. november 2015 Du sa nei, han fortsatte, han har innrømt at det var en voldtekt, selvfølgelig anmelder du. Om han tar så lett på det er du neppe den første og heller ikke den siste. Anonymkode: 43569...923
LilleEirin Skrevet 22. november 2015 #3 Skrevet 22. november 2015 Så lenge du er klar på at du ikke vil, og han kjører på allikevel uten ditt samtykke, så kan vel dette klassifiseres som voldtekt. Jeg synes du skal anmelde han.
AnonymBruker Skrevet 22. november 2015 #4 Skrevet 22. november 2015 Du gjorde det klart at du ikke ville ha sex, han brukte fysisk tvang. Spiller ingen rolle hvor gode venner dere har vært, han voldtok deg, og burde helt klart anmeldes. Anonymkode: 328ef...bf7
AnonymBruker Skrevet 22. november 2015 #5 Skrevet 22. november 2015 Anmeld. Ikke la han gjøre dette mot flere uten å få konsekvenser Anonymkode: bef5a...4fb
AnonymBruker Skrevet 22. november 2015 #6 Skrevet 22. november 2015 Er du sikker på at du har sagt nei tydelig nok? Sa du "hihi nei, nei" eller ropte og hylskrek du NEI FOR FAEN KOM DEG VEKK JEG SA NEI!!!!Altså, du har IKKE skyld i noe uansett , men jeg syntes det er for ille å sette voldtektanmeldelse på en som faktisk oppfattet at du var med på leken, og det er lett å oppfatte når du sier nei til å gjøre noe, men så ender opp med å ligge naken å bli fingret og kline, som du sa ja til. Anonymkode: 9cc6d...1fb
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå