AnonymBruker Skrevet 22. november 2015 #1 Skrevet 22. november 2015 Kom i prat med ei jente online, hun skrev til meg først. Mye felles interesser og hun foreslo at vi burde møtes, jeg spurte videre når hun var ledig. Vi avtalte møte. Gikk en lang tur sammen, veldig bra stemning. Hun sa hun håpte vi møttes igjen og at det var veldig kjekt. Jeg sendte en melding på kvelden "takk for idag" osv, fikk det samme som svar, og at hun følte kjemien var der. Jeg sendte en småintern spøk tilbake uten å få svar.Det har nå gått to dager. Er det min jobb å invitere til date nr to eller skal jeg bare vente på henne siden hun ikke svarte på min siste melding? (Var forsåvidt ikke noe å svare på i den meldingen) Anonymkode: 0623e...ca5
AnonymBruker Skrevet 22. november 2015 #2 Skrevet 22. november 2015 Ville sendt en enkel melding og spurt om hun har lyst til å treffes (for en drink, matbit, hva du vil) f.eks. fredag kveld. Anonymkode: 7c314...128
AnonymBruker Skrevet 22. november 2015 #4 Skrevet 22. november 2015 Men når vet man om jenter -egentlig- ikke vil ha noen meldinger, og ser på en ny melding som et evnt. "mas" ? Anonymkode: 74ed4...63c 1
Gjest PseudonymBruker Skrevet 22. november 2015 #5 Skrevet 22. november 2015 Du er ikke der ennå ihvertfall... rist av deg usikkerheten og inviter henne ut igjen.
AnonymBruker Skrevet 22. november 2015 #6 Skrevet 22. november 2015 Du er ikke der ennå ihvertfall... rist av deg usikkerheten og inviter henne ut igjen.TS sier sikkert takk for den, men for ryddighetens skyld, så var jeg ikke ts Anonymkode: 74ed4...63c
Gjest PseudonymBruker Skrevet 22. november 2015 #7 Skrevet 22. november 2015 TS sier sikkert takk for den, men for ryddighetens skyld, så var jeg ikke ts Anonymkode: 74ed4...63cJasså din luring, så du forsøkte å hijacke TS sin tråd med et eget halv-relatert spørsmål
AnonymBruker Skrevet 22. november 2015 #8 Skrevet 22. november 2015 Vil du treffe hun igjen så spør du henne, enkelt og greit Bare barn som holder på med det der "din tur min tur, nå har jeg sendt 4 meld og hun bare 1" greiene. Man up! Anonymkode: acab8...19e
AnonymBruker Skrevet 22. november 2015 #9 Skrevet 22. november 2015 Jasså din luring, så du forsøkte å hijacke TS sin tråd med et eget halv-relatert spørsmål Hehe - jeg tenkte vel at det stod såpass i stil med ts sitt opprinnelige spørsmål, at han ville blitt glad for eventuelle tilleggssvar på det jeg spurte om også Anonymkode: 74ed4...63c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå