Gå til innhold

Flipp.no - andre med problemer?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kjøpte abonnement på det, men de siste dagene har det bare stått "Ikke tilgjengelig" på alle nye blader. Har andre samme problem?

Anonymkode: 3c9b5...e19

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Funker ikke hos meg,  får bare opp Donald Duck og Vi Menn... Har klaget, men det virker som appen deres er kjent for å være elendig, så det beste er nok bare å avslutte abonnementet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg fått svar fra Flipp, og de tar ingen selvkritikk: "Vi har ikke fått noen slike tilbakemeldinger som du nevner her til oss - Flipp.no fungerer utmerket - det er uansett en gratis måned, så vi anbefaler deg å prøve - vi er sikre på at du blir svært fornøyd."

Så med andre ord, får du ikke nedlastet de bladene du vil ha er det NULL hjelp å få, for appen deres fungerer nemlig utmerket! :roll: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klag inne på appens side på AppStore + Android-sjakka. Så lar andre være å laste ned drittappen. Og avinstaller den selv.

Anonymkode: 3df41...f06

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klag inne på appens side på AppStore + Android-sjakka. Så lar andre være å laste ned drittappen. Og avinstaller den selv.

Anonymkode: 3df41...f06

Skulle gjerne gjort det kunne jeg vært anonym, men jeg vil ikke ha navnet mitt knyttet til misnøye på verdensveven...

Nytt svar fra Flipp, da jeg forklarte at det er appen jeg har problemer med og at det er appen som ikke fungerer: "Flipp fungerer 100% når man har lastet ned app'en og registrert sitt kredittkort. 

Er det mulig?!? Jeg ber de om hjelp, og alt jeg til svar er "Det fungerer 100%!".

Anbefaler ALLE å ligge unna dette makkverket!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lady Mondegreen

Det må være et av de dårligste tilfellene av kundeservice jeg har sett noen gang! De svarene er bare helt hårreisende, til og med om problemet mot all formodning skulle komme fra en brukerfeil!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det må være et av de dårligste tilfellene av kundeservice jeg har sett noen gang! De svarene er bare helt hårreisende, til og med om problemet mot all formodning skulle komme fra en brukerfeil!

Takk for at du ser det samme, jeg begynte å lure på om jeg var helt på bærtur... :fnise: Er dessverre ikke så mye mer jeg kan gjøre, kan jo ikke tvinge de til å forbedre kundeservicen sin, og hvis de er overbevist om at produktet fungerer og nekter mot bevis på noe annet er det lite å gjøre. :vetikke: Nå har jeg fjernet mitt abonnement hos flipp hvertfall, og skal aldri prøve det igjen. Jeg syns konseptet er ganske genialt, så det er litt kjipt at de ikke vil få det til å fungere. 

Husker jeg hadde et lignende problem med The Economist, at appen ikke ville fungere. Dagen etter beklaget de veldig, og sendte meg en konkret beskrivelse over hva som kunne gjøres for å løse det (og det funket). Ikke noe "næh, appen vår er perfekt den, æddabædda". 

Det kan jo være brukerfeil fra min side, men det får jeg jo aldri vite... :vetikke: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nytt svar fra kundeservice: 

"Vi skal selvfølgelig hjelpe deg - men forstår ikke helt hva vi skal hjelpe deg med. Du skal registrere deg ved å gå inn på flipp.no - deretter laster du ned appen fra Google Play - deretter vil du være på luften.

Vi forstår dermed ikke hva som er problemet."

:hoho: 

Jeg har jo beskrevet problemet for dem (at app ikke fungerer ved at magasinene ikke kommer opp, det er kun Donald og Vi Menn). Nei altså, god dag mann økseskaft! Ser for meg at Netflix, Spotify eller andre store aktører hadde svart på samme måte. "Bare logg deg på og så fungerer det, fatter ikke hva problemet er."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Send kopi av klage(r) og tilsvar til Forbrukerrådet. 

Jeg har vurdert det, men ssiden første måned er gratis har jeg jo ikke betalt for noe,så tenker at det er lite de vil gjøre. 

Hvor ble ts av? Er nysgjerrig på om ts fikk løst sitt problem? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...