Gjest Ethereal Skrevet 4. oktober 2004 #41 Skrevet 4. oktober 2004 Skal jeg komme med sjokolade til deg? Hmm, jeg er jo på jobb selv, men her er det kiosk på andre siden av gata. Men godteri spiser vi jo bare til fest, og da så....
Arkana Skrevet 4. oktober 2004 #42 Skrevet 4. oktober 2004 NullHull: Kan du tipse meg om noen kiosker som har litt mer spennende smågodtutvalg? Har funnet et par selv, men ser gjerne etter flere.
Sofia Skrevet 4. oktober 2004 #43 Skrevet 4. oktober 2004 hehe.. Det kunne vært koselig med besøk på kontoret ja. Jeg fant faktisk Extra drops i veska... lemon mint. Så jeg klarer meg en stund til.. Men takk for tilbudet!
Arkana Skrevet 4. oktober 2004 #44 Skrevet 4. oktober 2004 Jeg lurer litt på når produsentene av krokodillene skal ta hintet. Er jo alltid en hel haug med orange krokodiller igjen, og folk graver seg ned til de svarte. Jeg synes de oransje krokodillene er gode.
NullHull Skrevet 4. oktober 2004 #45 Skrevet 4. oktober 2004 NullHull: Kan du tipse meg om noen kiosker som har litt mer spennende smågodtutvalg? Har funnet et par selv' date= men ser gjerne etter flere. Det ligger bla. en nesten vegg-i-vegg med Eldorado-kino'n, på venstre side. De påstår å ha over hundre forskjellige sorter, og er ganske billige. Ellers så er jo Lucky Lips også litt schtilig da og viden kjent, selv om de også har mye av de "tradisjonelle" greiene Ellers så ligger det også en bak Glassmagasinet, du kan si at når du står midt i gå-gata der med Eldorado på venstre side, ligger denne lille asiatiske i en av side-gatene på høyre side, hvis det går an å finne ut av det på den måten... :klø:
Gjest KATTAstrofe Skrevet 4. oktober 2004 #47 Skrevet 4. oktober 2004 Krokodiller Sure føtter Alt med vingummi Alt med vingummi/skum Alt med ren sjokolade, spesielt sjokoladefamilien og melkepletter
Gjest Odense Skrevet 4. oktober 2004 #48 Skrevet 4. oktober 2004 Liker det meste av smågodtet, er avhengig, er bare det jeg spiser når jeg skal ha snop, har full pose med masse forsjellig,men mest surt og klissete ting...Loooove it!
hanni Skrevet 6. oktober 2004 #49 Skrevet 6. oktober 2004 Dette er alltid i min pose: - Peacemerker - sure måner - røde og svarte fisker
Samantha Skrevet 6. oktober 2004 #50 Skrevet 6. oktober 2004 Kjøpe alt av salt lakris og sure ting. MmMmm!! Skumgummi, gele og sjokolade hoppa eg galant over.
maiia Skrevet 6. oktober 2004 #51 Skrevet 6. oktober 2004 Er sjokoholiker, så det havner nok mest sjokolade i posen. Men jeg må stort sett ha med noe surt og saltet, krokodiller og skumsopper.
Gjest gjest1 Skrevet 6. oktober 2004 #53 Skrevet 6. oktober 2004 Er det bare meg som elsker de sjokoladetrukne marsipankulene fra candy king. De er bare helt fantastiske. Akkurat passe søte. Mine favoritter er. Nevnte sjoko marsipan gule krokodiller (liker ikke solbærsmaken på de sorte) Alt som er super surt eller super salt Og blått godter liker e-stoffer veldig godt
Gjest Anonymous Skrevet 6. oktober 2004 #54 Skrevet 6. oktober 2004 Røde jordbærfisker er det eneste smågodtet jeg virkelig liker. Resten smaker pjuk.
Arkana Skrevet 9. oktober 2004 #55 Skrevet 9. oktober 2004 NullHull: Tusen hjertelig takk for tipset. Tok meg en tur dit i dag, og det var masse nytt og spennende godt. Ikke var det spesielt dyrt heller. :-)
Gjest Embla s Skrevet 9. oktober 2004 #56 Skrevet 9. oktober 2004 Hm.. Det er vel nesten lettere å ramse opp de smågodtene jeg ikke bryr meg om Men aller best er de stooore, myke karamellene! Og salt lakris, og sure føtter og sure/sterke/salte sukkertøy Skumgodt er pfhøy!
NullHull Skrevet 11. oktober 2004 #57 Skrevet 11. oktober 2004 NullHull: Tusen hjertelig takk for tipset. Tok meg en tur dit i dag' date= og det var masse nytt og spennende godt. Ikke var det spesielt dyrt heller. :-) Åh, men det var da så lite! Bare glad for å kunne hjelpe medsøstre med smågodttrang
Gjest Agathe Skrevet 11. oktober 2004 #59 Skrevet 11. oktober 2004 Krokodiller! Helst sorte! MÅ drepes! Jepp! Fullstendig enig! Ellers har jeg fått dilla på de nye posene fra Freia. Melkesjokolade Bites. Ikke den med frukt og nøtter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå