AnonymBruker Skrevet 22. november 2015 #1 Skrevet 22. november 2015 Er på jakt etter en parka til vinterbruk, og lurer på om noen har erfaring med f.eks Didriksons eller andre lignende jakker? Det blir sjelden så kaldt her i Østfold, men det hender det går ned mot -15 på ekstreme dager, og jeg vil ha en jakke som kan tåle såpass. Samtidig bør den være vanntett så den tåler snø og sludd rundt 0 grader. Jeg har funnet masse fine jakker på nettet, men det er stor forskjell på å lese produsentenes beskrivelser, og høre folks egne erfaringer synes jeg... Didriksons f.eks har jo ørten forskjellige parkaer, og i beskrivelsene høres de like ut alle sammen...(Om den finnes i grønn er det et kjempepluss Jeg vurderer Didriksons Vibrant, men har ikke funnet noen reviews eller erfaringer om denne på nettet, og det gjør meg litt skeptisk) Anonymkode: 0a2b9...4d8
Gjest Tigress Skrevet 23. november 2015 #2 Skrevet 23. november 2015 Eg trur somme av Fjällreven sine parkaar er både vasstette og varme. Trur det var den Nuuk-parkaen eg hadde tenkt å kjøpe før eg fekk eit tilbod på Über-parka som eg ikkje kunne stå i mot. Über sin Spectra eller White Heat møter elles alle kriteria dine med undantak av fargekravet, men har jo ein litt annan stil enn Didriksons, trur eg.
cherry blossomed. gone. Skrevet 23. november 2015 #3 Skrevet 23. november 2015 Jeg bestilte nettop en cedrico, men den var dyr da, men vannavstøtende og dun, men jeg har ikke fått den i posten ennå så vet ikke om den passer, bestilte på nett. De har masse parkaser på miinto.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå