Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest forelska
Skrevet

Det har begynt en ny gutt på jobben.. Han er like gammel som meg og helt nydelig, så en sjarmerende måte.. Vi har mye like interesser og prater veldig godt sammen.. Jeg er veldig betatt av han, men siden vi jobber sammen så er jeg veldig redd for å gjøre noe feil for å ødelegge jobbforholdet.. Flaut å prøve seg for å finne ut at han ikke er interessert liksom.. Men jeg vet at han er singel og heterofil, såpass har jeg klart å lirke ut.. Men jeg lurte på om noen hadde noen tips for hvordan jeg kan sjekke han opp uten at det virker som sjekking, uten at det blir rart mellom oss hvis han ikke er intr liksom?

Videoannonse
Annonse
Gjest Madam Felle
Skrevet

Du kan jo spørre om dere skal ta en kaffe/te/brus/drink/øl etter jobben en dag.

Skrevet

Jeg har hatt et kort forhold til en på jobben. Det var flaut og guffent den første tida etter at det tok slutt, men det gikk over etter et par måneder. Nå er vi på vanlig hils. To andre som traff hverandre på jobben for tre år siden giftet seg nettopp, så det kan gå begge veier, som alle andre forhold!

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg og samboeren traff hverandre på jobb! Og jeg skal love deg at det var en fryd å gå på jobb.....

Vi skal gifte oss neste sommer, og hadde det gått an, skulle jeg gjerne hatt samme arbeidsplass som han i dag!

Vårt jobbforhold ble ikke ødelagt, jeg bare trivdes bedre på jobb!

Gjest Anonymous
Skrevet

Hehe, da er det kanskje et håp da... :P

Skrevet

Oh yes. Jeg traff kjæresten min på jobben.

Nå har vi vært sammen i 9 år! :hjerter:

(men vi jobber riktignok ikke på samme sted lenger).

Nå blir jeg nesten nostalgisk her jeg, husker hvordan jeg gledet meg til å gå på jobb hver eneste dag etterhvert som vi flørtet mer og mer og begynte å surre med hverandre sånn etterhvert..those were the days!

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg syns du skal prøve å bare være mer i nærheten av han (kommer litt ann på stedet dere jobber/hvilken jobb det er). Spiser derer lunsj sammen? Kan du spørre han om å ta en kaffe sammen/pause sammen ut på dagen?

Jeg ble forelska i en jeg jobber sammen med. Han var kamerat med han jeg delte kontor med, så jeg så han hele tiden. Og jeg kan skrive under på -som de andre her sier- aldri har det vært så gøy å gå på jobb. Vi tok pause sammen før og etter lunsj, spiste lunsj sammen og var på teambuilding/jobbmiddager sammen. Vi bodde i nærheten av hverandre, så etter en stund begynte han å spørre/eller jeg å spørre (hvordan var det da?) om jeg ville/kunne sitte på hjem (jeg tok vanligvis buss). En fredag vi kjørte fra jobb, snakket vi om hva vi skulle i helgen og ble enige om å ta en kaffe i byn lørdag formiddag (siden vi begge skulle til byen, men ikke hadde noen planer...hm!). Fortsatt helt uskyldig og høflig, det kunne ikke karakteriseres som en date. Men etter noen sånne hendelser begynte jeg jo å skjønne at han i alle fall ikke kunne mislike meg.. siden han ble med så lett. Så vi begynte å gjøre mer og mer ting sammen.. tilslutt kino og middag og besøke han hjemme. Da var det ikke tvil lengre, vi ble et par! Det er vi fortsatt 3 år etterpå! Vi jobber fortsatt sammen, spiser lunsj sammen, tar pauser sammen... går så fint så! Gifter oss mest sannsynlig til sommeren :)

Skrevet

Mange finner hverandre på jobb-og det er jo egentlig ganske naturlig :)

Du har ingenting å tape på å vise interesse :wink:

Gjest forelska
Skrevet

Jeg likte den historien til gjest under her.. Men jeg er litt redd for å få avslag, så jeg kommer nok til å ta det rolig.. Er ikke så stor bedrift liksom.. Dessverre har vi ikke muligheter for pauser og slikt sammen, men vi har endel firmafester og slikt, og da er det jo alltids en mulighet :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...