Gå til innhold

Savner pusen min

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! 

Katten min har nå vært vekke i akkurat 2 uker. Han pleier alltid være inne minst en gang til dagen, fordi han elsker mat og kos. Han er 1 år og 8 måneder, kastrert og shippet. Han er veldig sosial, og er glad i andre dyr som katter og hunder. Vi bor langt oppe på heia, med lite naboer og mye skog. Er mye rev, gaupe, grevling og bever her oppe og frykter selvfølgelig det verste. Men så er det mye hare, mus, fugler osv som rovdyr spiser. Er det da liten sjanse for at rovdyrene har tatt min pus? Har vært innom alle hus og alle låver, garasje osv og ropt, men ingen tegn til han.. Har snakket med 3 dyretolkere via Tlf, hun første jeg snakka med sa at pusen min hadde gått langt og er inne hos noen og får mat, hun andre sa han var død, men hun visste ikke hvordan.. Og hun siste sa at han har blitt skremt og sprunget langt, og finner ikke veien hjem. Jeg har lagt lapper i postkasser, både her vi bor og et stykke unna. Jeg har gått lengre enn noen gang og letet og ropt, har hatt med hunden vår for å prøve å få hunden til å lukte seg fram til han og har vært rundt i bil og kjørt med lommelykten ut av vinduet for å se etter to refleks øyne. Igår ble det frost og minusgrader, så har det så vondt med tanken på at jeg ikke vet hva som har skjedd med han, og jeg vet ikke hva mer jeg kan gjøre.. Har dere noe forslag til hva jeg kan gjøre? Trenger også noen til å fortelle meg ting som får meg til å tenke positivt på dette! Kanskje noen erfaringer osv..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er i hvert fall veldig vanlig at katter blir noen uker borte, selv om de er kasterte. Siden det er mye byttedyr der du bor, skaffer han seg helt sikkert mat nok. 

Håper han kommer hjem snart.

Forstår godt din bekymring :hug:

Skrevet

Det er i hvert fall veldig vanlig at katter blir noen uker borte, selv om de er kasterte. Siden det er mye byttedyr der du bor, skaffer han seg helt sikkert mat nok. 

Håper han kommer hjem snart.

Forstår godt din bekymring 

Håper du har rett i det! Og håper virkelig han kommer før snøen kommer, da er det nok ikke like lett å skaffe seg mat. Og da er jeg redd for at pusen min blir mat til reven 😕 

pusen min er sim ungen min ettersom jeg ikke har barn enda, så er så vondt å ikke ha han her i armkroken min 😢

• Liker 1
Skrevet

Min katt var borte i to uker, gikk seg bort. Til slutt fulgte hun etter en annen katt hjem, samme dag som jeg satte inn annonse i lokalavisen, det vil jeg anbefale.

Har du noen lokale facebooksider for dyr som er savnet og funnet i området ditt ville jeg lagt det ut der, i tillegg til dyrbar.no. 

• Liker 1
Skrevet

Min katt var borte i to uker, gikk seg bort. Til slutt fulgte hun etter en annen katt hjem, samme dag som jeg satte inn annonse i lokalavisen, det vil jeg anbefale.

Har du noen lokale facebooksider for dyr som er savnet og funnet i området ditt ville jeg lagt det ut der, i tillegg til dyrbar.no. 

Jeg fant pusen min 😃😃❤️❤️ Han var vekke i 3 uker, men like hel når jeg fant han! 😃

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...